تبليغات چین را به يك نقطه اتكا در اين كشور تبديل شد. - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تبليغات چین را به يك نقطه اتكا در اين كشور تبديل شد.

با بهبود وضعيت اقتصادي چين، GroupM در حال بررسي و پيش بيني درآمدهاي رسانهاي در اين كشور است.

هفته گذشته، كمپاني رسانهاي WPP Group اعلام كرد كه طبق برآوردهاي انجام شده، درآمدهاي تبليغاتي اينترنتي در سال ۲۰۰۹ رشد ۵٫۸ درصدي معادل ۳۷٫۳ ميليون دلار خواهد داشت كه اين رقم در سال ۲۰۱۰ با ميزباني شانگهاي در World Expo و ميزباني گوانگ جو در بازيهاي آسيايي به ۹٫۸ درصد يعني ۴۱ بيليون دلار ميرسد. سال گذشته، با ميزباني بيجينگ در المپيك بازيهاي تابستاني، چين رشد ۲۳ درصدي در درآمدهاي رسانهاي خود داشت.

طبق پيش بينيهاي Group M، در سال ۲۰۱۱ چين جاي ژاپن را به عنوان دومين بازار جهاني تبليغات با درآمد ۴۷ بيليون دلاري خواهد گرفت. پيش بيني ميشود آمريكا، كشور اول دنيا در بازار تبليغات، در سال ۲۰۱۱، يك بازار ۱۵۰ بيليون دلاري داشته باشد.

لوسي جانگ مدير آتي Group M با اشاره به بهبود وضعيت اقتصاد خارجي گفت: «آگهي دهندگان در زمينه صنايع غذايي، صنعتي، تجاري، نوشيدني، الكترونيكي و مواد آرايشي بهداشتي و غيره از نيمه اول سال ۲۰۰۹ سرمايه گذاريهاي خود را در تلويزيون رسانه چاپ افزايش داده اند.»
وي هم چنين افزود: گسترش اينترنت و افزايش جمعيت آنلاين و تبليغات اينترنتي، اينترنت را به سريع ترين ابزار تبليغاتي در چين بدل كرده است.»

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true