فیلم تبلیغاتی (تیزر بسیار زیبای ماءالشعیر گریمبرگن) - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
فیلم تبلیغاتی (تیزر بسیار زیبای ماءالشعیر گریمبرگن)

به راحتی می توان گفت که عموم مردم آشنا با موضوعات و قالب های تبلیغاتی ماء الشعیر  آشنا هستند؛ که تیزر تبلیغاتی در سواحل، رودخانه ها، کوه ها و حتی اسکیت بورد است که به راحتی در یک خیابان سن دیگو راه می یابد.

بنابراین شما ممکن است شگفت زده شوید که یک کابوس سوزانده شده و یک راهب که به عنوان یک نگهداره راز تهیه ماء الشعیر؛ در آگهی عجیب و غریب بود و زندگی او را ربوده اند.

کار جدیدی از Grimbergen، یک نام تجاری بلژیک که دارای توافق نامه صدور مجوز با Carlsberg برای بازار بین المللی است، مستقیما از هالیوود یا Game of Thrones است.

اما داستان این تیزر تبلیغاتی

گذشته از این، می دانید این آگهی ماء الشعیر معمولی شما نیست. این نشان می دهد داستان نظم Norbertine از راهبان که ماء الشعیر خود را برای مردم محلی در خارج از بروکسل آغاز شده در سال ۱۱۲۸ نشان می دهد. پدران این دستورالعمل و دانش خود را از ماء الشعیر برای نسل ها به یادگار گذاشته اند، در جنگ و انقلاب فرانسه، سه بار آتش سوزی، و مشکلاتی برای بازسازی.

فیلم Runne Milton که توسط UncleGrey در دانمارک ساخته شده است، فیلم را به ۹۰ ثانیه نزدیک می کند، (فیلم یک دقیقه و ۲۳ ثانیه ای) همانطور که ما یک راهب جوان را مشاهده می کنیم تا نیروهایش را شجاع و شعله ور سازیم و کتابخانه را برای نجات دستورات مخفی نگه داریم. ما شاهد ققنوس هستیم که او را هدایت می کند – که این نشان می دهد که نمادگرایی اسطوره ای و این واقعیت است که نام تجاری به عنوان «ماء الشعیر ققنوس» نامیده می شود. در حالی که داستان راهبان ستور العمل های ماء الشعیر را درست است، درمان حماسی و مجوز خلاقانه تبلیغ به گرانش در نظر گرفته شده است.

این یک ادای احترام متقابل و قدرتمند به داستان است که ممکن است آب آشامیدنی عمومی شناخته نشده باشد. همچنین به منظور برجسته کردن راهبان خود، که آماده هستند شروع به پر کردن ماء الشعیر خود را دوباره در خیابان، به طور مستقیم از دستور العمل های قرن ۱۲ که آنها را معروف ساخته است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true