آیا تبلیغات چاپی هنوز در سال 2019 کار خواهد کرد؟ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

چندین سال است که بازاریابان فکر کرده‌اند که چاپ مرده می‌میرد. و با گذشت هر سال، افرادی که از طریق تبلیغات چاپی امورات زندگی خود را از طریق چاپ چاپ ادامه می‌دهد تا ستایش شوند.

اما گاهی اوقات، برای متقاعد کردن مردم به چیزی، بیش از ستایش شدن؛ نیاز به علم دارید.
خوب این را در نظر داشته باشید: علوم اعصاب تا به حال ثابت کرده است که تبلیغات چاپی بهتر از دیجیتال تاثیر می‌گذارد. مطالعات متعدد نشان داده است که در یک سطح مغز شیمی، افراد محتوای چاپی را با مشارکت و تمرکز بیشتر، بدون اشاره به پاسخ عاطفی عمیقتر، نسبت به محتوایی که در صفحه مشاهده می‌کنند، پردازش می‌کنند.

در حالی که محتوای دیجیتال به سرعت اسکن می‌شود، خواندن کاغذ به مراتب کندتر و عمیق‌تر (حساب شده تر) است، که منجر به افزایش میزان درک و فراخوانی (یادآوری) می‌شود. برای تبلیغ کنندگان، این بدین معناست که تبلیغات سنتی رسانه‌های چاپی به احتمال زیاد باعث ایجاد یک تاثیر ماندگار می‌شود و بنابراین باعث فروش بیشتری می‌شود
چرا چاپ همیشه باقی می‌ماند – سال ۲۰۱۸ و بعد از آن

چاپ همیشه مزایای بسیاری بر رسانه‌های دیجیتال دارد، برای مثال:

پاسخگویی

شاید این واقعیت که تبلیغات چاپی به مدت طولانی اعتبار به دست می‌آورد. با توجه به تاریخ غنی آن، تبلیغاتی که در چاپ ظاهر می‌شوند، بسیار جدی‌تر گرفته می‌شود.

اعتمادسازی برای مخاطبانتان

مطالعات نشان می‌دهد که خوانندگان اعتماد به چاپ بیش از هر رسانه دیگر. در واقع، طبق یک نظرسنجی اکتبر ۲۰۱۶ توسط گروه بازاریابی Sherpa، ۸۲ درصد از کاربران اینترنت ایالات متحده در هنگام تصمیم گیری در خرید، بیش از هر رسانه دیگری، تبلیغ چاپی را بیش از هر نوع تبلیغات دیگر مورد اعتماد می‌دانند.

اهداف واضح و مشخص شده برای مخاطبان آگهی

ROI‌های سالم نیاز به توانایی برای هدفمند کردن خوانندگان دارند. تبلیغات چاپی اجازه می‌دهد تثبیت موقعیت در مناسب‌ترین بخش‌های مقالات نشریات منتشر شود. برعکس، هنگام خرید تبلیغات از شبکه‌های دیجیتال، هیچ وقت نمی‌توانید کاملا مطمئن شوید که پیام شما در زمان مناسب به مخاطبان مناسب خواهد رسید.

امتیازات بالا

انسان‌های مدرن همزمان چند کار را با هم انجام می‌دهند. ما ایمیل را چک می‌کنیم در حالی که پیام‌های دوستانمان را در حال تماشای تلویزیون تماشا می‌کنیم. به عبارت دیگر، ما به ندرت به محتوای دیجیتالی توجه کامل ما می‌دهیم.
از سوی دیگر، محتوای چاپی باعث می‌شود که واقعا تمرکز کنیم و درگیر آن شویم. و، هنگامی که پیام ما را دریافت می‌کند، نمی‌تواند جای دیگری متمرکز شود.

چاپ محرک جستجوی آنلاین

با توجه به فدراسیون خرده فروشی ملی، خریداران پس از دیدن یک آگهی چاپی در مجله بیشتر به دنبال جستجوی آنلاین هستند.

نکات تبلیغاتی چاپ

اکنون که می‌توانید تبلیغات چاپی موثر را درک کنید، در اینجا چند نکته برای ایجاد آگهی خود می‌گویم که تا حد ممکن موثر باشد:
طراحی ساده بهتر کار می‌کند. شلوغی و در هم ریختگی تبلیغات باعث بی توجهی خوانندگان می‌شود. اما طرح‌های ساده اجازه می‌دهد پیام خود را (پیام‌های مختصر خود را) به سادگی به خواننده برسانید.
از توده‌های بزرگ برای تبلیغات کوچک خودداری کنید، و برای مشخص شدن و تعریف نقاط قوت کالا از گلوله‌های کوچک استفاده کنید. و از همه مهمتر فونت san-serif نشان داده که خیلی راحت‌تر خوانده می‌شود.

ذهن دنبال می‌کند

چشم انسان به طور طبیعی از سمت چپ صفحه یا آگهی شروع و به پایین سمت راست حرکت می‌کند (فارسی برعکس است م)
شما می‌توانید به این سفر بصری را با قرار دادن متن در مسیر طبیعی چشم در سراسر صفحه کمک کنید.

برجسته کردن مزایا

بسیاری از بازاریابان اشتباه بزرگی می‌کنند که به جای گفتن مزایای محصولشان به ویژگی‌های تبلیغ اشاره می‌کنند
به عنوان مثال:
«ما فقط از گوشت محلی تهیه و تولید می‌کنیم.» خوب، این باعث می‌شود که شما دوست داشتنی باشید، اما آیا مشتری شما واقعا اهمیت می‌دهد؟ نه، نه واقعا.

آنها بیشتر به این واقعیت توجه دارند که به لطف خدمات تحویل غذا، مجبور نیستند غذایی بپزند بعد از یک روز طولانی در محل کار این راحتی را هزینه می‌کنند. این نشان می‌دهد که استفاده از سرویس شما به نفع آنهاست. در حالی که وب سایت شما می‌تواند ویژگی‌های محصول یا خدمات را لیست (فهرست) کند، آگهی شما فقط باید بر روی بزرگترین مزایای مشتریان و آینده نگری شما تمرکز کند.
این گونه است که شما آنها را به تور می‌اندازید و مشتری‌های بیشتر و بیشتری پیدا می‌کنید.

این آگهی‌های دیجیتال نباید در هیچ جای زرادخانه بازاریابی شما وجود داشته باشد.
درست است، اگر می‌خواهید مخاطبانتان واقعا با تبلیغات شما ارتباط برقرار کنند، علم می‌گوید بهتر است شانس خود را از طریق نشر آگهی چاپی جلو ببرید.

در نتیجه، آگهی‌های چاپی هنوز در سال ۲۰۱۹ کار خواهند کرد؟
آیا ساندویچ‌های خفن گرم هنوز هم عالی هستند؟

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true