نوردهاي جديد آنيلوكس - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نوردهاي جديد آنيلوكس

شركت KBA، مجموعهاي از واحدهاي مركبزني افست خشك را به بازار عرضه كرده است كه در دستگاههاي ساخت اين شركت به كار ميرود و داراي ويژگيهاي خاصي است.
اين نوردهاي جديد داراي يك پوشش سراميكي از جنس اكسيدكروم هستند در مقابل آسيبهايي كه در اثر سايش تيغ دكتر بليد به سيلندر وارد ميشود، مقاوم هستند.

لازم به ذكر است كه طول عمر نوردهاي آنيلوكس مورد استفاده فعلي حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ ميليون دور است كه برابر با چندين سال كار مداوم ميباشد.
بر اساس اعلام مقامات شركت KBA، اين شركت پس از آزمايشهاي متعدد تصميم گرفت ساختار سطح نوردهاي آنيلوكس خود را كه داراي حفرههاي شش گوش ميباشند، عوض كرده و آن را به صورت يك الگوي هاشور مانند تبديل كند. اين هاشورها در واقع، نوعي شيار مارپيچ هستند كه توسط ليزر بر روي سطح نورد، حكاكي شدهاند.
تنها راهي كه چاپچي ميتواند ميزان انتقال مركب را بر روي سطح كاغذ تنظيم كند، تنظيم دماي نورد است، زيرا هرگونه تغييري در اين دما ميزان چسبندگي مركب را تغيير ميدهد.

افزايش دما و ميزان ويسكوزيته، ارتباط معكوسي با يكديگر دارند، به طوري كه افزايش دما موجب كاهش ويسكوزيته مركب شده و حجم مركبي را كه بر روي كاغذ منتقل ميشود افزايش ميدهد.
ساختار سطح نورد را نميتوان تنها پارامتر مهم در انتقال مركب به حساب آورد، زيرا هر چقدر نورد بزرگتر باشد، تنظيم دما از اهميت بيشتري برخوردار ميشود، به همين دليل براي تنظيم دماي نوردها از قوانين مهندسي جديدي استفاده شده است كه هر يك از نوردها را بتوان به صورت مجزا كنترل كرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true