نمايش محصولات چاپي در اکسپو - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نمايش محصولات چاپي در اکسپو

شرکت EFI، طرحي از محصولات چاپي UV خود را که قرار است در نمايشگاه «اکسپو ساين اينترنشنال ISA» در «اورلاندو» ايالت فلوريدا به نمايش در‌آيد ارائه کرد.

اين محصولات شامل چاپگرهاي سوپروايد UV رول به رول GS3200، GS5000r و GS3250r از سري چاپگرهاي Vutek و چاپگرهاي UV وايدفرمت T1000 و H650 مي‌باشند.

«فرد روزنسويگ»، رئيس شرکت EFI در اين زمينه اعلام کرد: براي اولين بار، دستگاه ليبل ديجيتال خود موسوم به Jetrio4830 را در اين نمايشگاه عرضه خواهيم کرد که دستگاهي مناسب براي تامين نيازهاي چاپگرهاي ليبل ديجيتال مي‌باشد. همچنين مديريت جريان کار ديجيتال را از ايجاد تا چاپ در دستگاه‌هاي خود از جمله XFLow و FierXF ارائه خواهيم کرد.

چاپگر تخت یا وایدفرمت؟

گفته مي‌شود چاپگر GS3200 که يک چاپگر هيبريدي و تخت است مي‌تواند کيفيت بسيار مناسبي از تصاوير چاپ شده با استفاده از چاپگرهاي وايدفرمت را ايجاد کند. اين دستگاه به فناوري Vutek Mediamaster شرکت EFI مجهز است که يک سيستم خودکار انتقال مواد مي‌باشد.

چاپگر QS3250r نيز نسل دوم چاپگرهاي سوپروايد UV رول به رول است که قابليت ترکيب چاپ با کيفيت (HDP) و سرعت توليد بالا را در يک ابزار ويژه رول به رول UV دارد. بر اساس اعلام مقامات شرکت EFI، اين دستگاه براي کاربراني مناسب است که به دنبال به روزرساني خروجي UV و افزايش بهره‌وري و کيفيت مي باشند. همچنين شرکت EFI اعلام کرد علاوه بر نمايش آخرين دستاوردهاي خود در عرصه فناوري جوهر افشان ديجيتال، راه حل‌هاي جريان کار ديجيتال يکپارچه را نيز عرضه خواهد کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true