سيستم‌هاي CTP مناسب براي دستگاه‌هاي کوچک‎فرمت - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
سيستم‌هاي CTP مناسب براي دستگاه‌هاي کوچک‎فرمت

شرکت Presstek اعلام کرد سيستم CTP پلي‎استر جديد خود موسوم به DPM Pro400 را در نمايشگاه ايپکس ۲۰۱۰ که از ۱۸ تا ۲۵ مي برگزار مي‌گردد و عرضه خواهد کرد.

اين دستگاه براي چاپگرهاي تجاري و in-plant مناسب است که از دستگاه‌هاي کوچک‌فرمت استفاده مي‌کنند. دستگاه مذکور مي‌تواند پليت‌هاي پلي‌استر با رزولوشن بالا و عرض ۲۲۹ تا ۴۱۴ ميلي‌متر را توليد کند.

اين انعطاف‌پذيري، DPM Pro را قادر مي‌سازد تا آرايه بيشتري از کاربردها را پشتيباني کند. پليت‌هاي ۲۲۹ ميلي‌متري براي کارت‌هاي تجاري و کاربردهاي کوچک‌فرمت مناسب هستند، در حالي که پليت‌هاي بزرگ‌تر، چاپ‌فرمت منظره را امکان‌پذير مي‌سازند.

دستگاه DPM Pro400 از پليت‌هاي تصويري براي دستگاه‌هاي پورتره و منظره استفاده مي‌کند. پردازشگر داخلي آن موجب ظهور ثابت پليت مي‌شود و گفته مي‌شود که ميزان مصرف مواد شيميايي آن در مقايسه با ساير دستگاه‌هاي موجود در بازار، دو سوم کمتر است.

پليت‌هاي توليد شده در DPM Pro400 از لحاظ تعادل آب و مرکب در وضعيت بهتري قرار داشته، جمع شدن نورد دستگاه سريع‌تر صورت گرفته و ثبات مرکب آن نيز افزايش مي‌يابد.

به گفته مقامات شرکت Presstek اين دستگاه توانايي چاپ تصاويري با رزولوشن ۱۲۰۰dpi، ۱۵۰۰dpi، ۱۸۰۰dpi، ۲۴۰۰dpi را دارد. همچنين اين سيستم مي‌تواند در هر ساعت، ۷۸ پليت را با رزولوشن ۱۲۰۰dpi را توليد کند. اين درحالي است که دستگاه DPM Pro400 مي‌تواند پليت‌هايي با عرض ۲۲۹ تا ۴۱۴ ميلي‌متر و طول ۲۲۰ تا ۵۸۰ ميلي‌متر را پشتيباني کند.

مقامات شرکت Presstek اعلام کردند که دستگاه مذکور ابتدا در انگلستان، فرانسه، آفريقا و کشورهاي خاورميانه نصب خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true