Hp و عرضه يک نرم‌افزار جديد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Hp و عرضه يک نرم‌افزار جديد

 

شرکت hp اعلام کرد نسخه جديدي از نرم‌افزار چاپ داده‎هاي متغير خود موسوم به SmartStream را روانه بازار کرده است که مي‌‎تواند در بسياري از کاربردها از جمله لارج‌فرمت مورد استفاده قرار گيرد.

«ياريو آويسار» ، مدير کل چاپگرهاي لارج‌فرمت شرکت hp در اين زمينه اعلام کرد :

موقعيت‎هاي متعددي براي چاپ داده‎هاي متغير وجود دارد و نرم‌افزار مذکور مي‌‎تواند بسياري از اين موقعيت‎ها را در بازار لارج‌فرمت توسعه دهد.

شرکت hp اعلام کرد که قابليت‎هاي جديد اين نرم‌افزار به تامين‌کنندگان خدمات چاپي کمک مي‌‎کند تا در کمپين‎هاي پست مستقيم باصرف هزينه‎هاي کمتر و زمان بازيابي سريع‌تر به اهداف مطلوب‌تري دست‌يابند.

نرم‌افزار مذکور در فرآيند پيش از چاپ مورد استفاده قرار گرفته و چاپخانه‎ها را قادر مي‌‎سازد تا تمام کارهاي نسخه‌بندي شده با استفاده از هر يک از ترکيبات داده‎هاي ثابت، متون متغير و عناصر تصويري را کاملا هماهنگ کنند و آن را به صورت پيش نمايش مشاهده نمايند.

همچنين استفاده از ابزار صفحه‌بندي و فرم‌بندي اين نرم‌افزار در چاپگرهاي لارج‌فرمت hp به سادگي امکانپذير مي‌‎باشد. البته به گفته مقامات شرکت hp، نرم‌افزار جديد اين شرکت مي‌‎تواند مرزهايي فراتر از حيطه چاپگرهاي لارج‌فرمت را نيز در بر گيرد. تاميين کنندگان خدمات چاپي مي‌‎توانند با استفاده از ابزار مختلفي که در فايل‎هاي اين نرم‌افزار طراحي شده است، کمپين‎هاي چند کاربردي از پوسترهاي لارج‌فرمت تا کارت پستال‎ها را انجام دهند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true