ممنوعيت تبليغاتي بر روي بيلبوردها در چنايي هند (Chennai) بر روي چاپگرهاي بسيار بزرگ (wide-format) تاثير ميگذارد. - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
ممنوعيت تبليغاتي بر روي بيلبوردها در چنايي هند (Chennai) بر روي چاپگرهاي بسيار بزرگ (wide-format) تاثير ميگذارد.

بازار چاپگرهاي بسيار بزرگ (wide-format) از ممنوعيت بيلبوردهاي غيرقانوني متحمل آسيب ميشود. پس از صدور حكم ديوان عالي مبني بر برچيده شدن بيلبوردها توسط دولت تاميل نادو در چنايي و بنگالورو، بي پروساد، مدير اجرايي (Printech Digital Imaging) گفت: «من تعجب ميكنم چون برخلاف تلويزيون و ديگر رسانه ها، بيلبوردها با اين كه صحنه نمايش گستردهاي ندارند، موقعيت مناسبي براي اشتغال زايي فراهم ميكنند و به مصرف كالاهاي توليدي كمك مينمايند. اشتغال زايي يك فاكتور مهم و حياتي براي كشوري با اين وسعت است.»

وي اظهار داشت: «نزديك به ۱۰۰٫۰۰۰ خانوار در چنايي زندگي خود را از طريق چاپ و نصب بيلبوردها و آگهيهاي خياباني ميگذرانند. در كنار اشتغال زايي، پول هنگفتي هم در معرض خطر است. به طور متوسط، هر تابلوي تبليغاتي، ماهيان به مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰ روپيه اجاره داده ميشود. علاوه بر اين، دولت تا ميل نادو به ازاي هر مربع در هر فوت، هر ماه ۳ روپيه به عنوان ماليات نمايش از صنعت ده بيليون روپيهاي در چنايي جمع آوري ميكند.»

پراساد خاطر نشان كرد: «حدود سي درصد از تابلوهاي تبليغاتي غيرقانوني اند. و اگر بتوان با به كارگيري قوانيني به اين تابلوها و بيلبوردها سر و سامان بخشيد، ديگر نيازي به ممنوعيت همگاني آن نيست.»

او گفت كه دولت با اين اقدام تحت عنوان اجراي قانون و زيبا سازي شهر منجر به بيكاري هزاران كارگر شده است. گروه printech در چنايي سعي كرده است با به كارگيري روشهايي مثلاً نقاشي و تبليغات ديواري به نوعي اشتغال زايي كند. اما به محض اين كه مسئولان شهري در جريان اين امر قرار گرفتند، صاحبان سازمانها را به ناديده گرفتن قانون متهم كردند.

كمپاني printech كه به خاطر كيفيت چاپي خود معروف شده است، بر روي تجهيزات نويني سرمايه گذاري كرده است. اين كمپاني هندي ظرفيت چاپ ۲۰۰٫۰۰۰sqft بيلبورد چاپي در هر روز را داراست.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true