تحلیلی بر مسائل مالی شرکت - فروش - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تحلیلی بر مسائل مالی شرکت – فروش

مدیریت صحیح برای ادامه فعالیت یک شرکت بسیار حاتز اهمیت است، یکی از ویژگی های یک مدیر موفق تحلیل بر مسائل مالی شرکت است. نمونه ای از یک شرکت موفق را مورد بررسی قرار می دهیم.

شرکت تولیدات جانسون یک تولیدکننده محصولات آرایشی برای مصرف کنند گان سیاه پوست است که در سال ۱۹۵۴ به رسمی‌ شروع به فعالیت کرد. شرکت در ابتدا تحت عنوان شرکت ایلینویز در سال ۱۹۵۷ سازماندهی شد ودر سال ۱۹۶۹، شرکت در اثر تلفیق ویکپارچه سازی به «دلاور» تغییر نام داد.

«جورج‌ای جانسون» در ابتدا فعالیت کاری خود را به عنوان یک فروشنده خانه به خانه محصولات فولر در شیکاگو آغاز کرد که این شرکت یک شرکت تولید کننده محصولات آرایشی ( پیرایشی ) برای سیاه پوستان بود کمی‌بعد او این فرصت را به دست آورد که به عنوان همیار در امور شیمیایی با دکتر «هربرت مارتینی» در آزمایشگاه شرکت «فولر» کار کند. در طول ۱۰ سالی که جانسون با دکتر مارتینی کار کرد او پایه و اساس تولید محصولات آرایشی و پیرایشی را آموخت.

بر این اساس او فعالیت تجاری خود را در زمینه محصولات و وسایل آرایشی پایه ریزی کرد. در آغاز فعالیت، جانسون، جلساتی را در روز‌های ویژه تعیین کرد که در این جلسات او با یک آرایشگر ملاقات می‌کرد که این آرایشگر، کسی بود که با مدیران شرکت فولر برای جستجوی راهی برای کمک به فرمول محصولات به منظور بهبود مرتب کردن مو، ملاقات‌هایی را داشت. محصولات شرکت فولر مورد علاقه نبود اما محصولات شرکت جانسون بسیار مورد علاقه بود.

جانسون با یک آرایشگر به نام «ارویل نلسون» درباره مشکلات محصولات صحبت کرد و بعدا از آرایشگاه او برای کاوش موضوعات دیگر دیدن کرد، در آرایشگاه، جانسون متوجه شد که مشتریان برای مرتب کردن موهایشان در صف می‌ایستند و انتظار می‌کشند. اما مرتب کردن موهای آنها واقعا  به سادگی انجام نمی‌شد.

جانسون و نلسون یک شرکت تضامنی با سرمایه اولیه که هر یک به مبلغ ۲۵۰ $ تشکیل دادند.

جانسون شغل همیاری دکتر مارتینی را برای به وجود آوردن یک محصول برای مرتب کردن مو در شرکت فولر ادامه داد و این در حالی بود که شرکت محصولات جانسون در مسیر تشکیل شدن بود. به منظور بدست آوردن مقدار زیادی اطلاعات درباره تقاضا برای مرتب کننده مو جانسون با تعداد زیادی از صاحبان آرایشگاه‌های زیبایی سیاه پوستان ملاقات کرد. ار دریافت که این مشکل یک مشکل جهانی است.

سیاه پوستان از کارایی ضعیف مرتب کننده‌های موجود ناراضی بودند. در مقاله‌ای از نیویورک تایمز به نقل از جانسون بیان می‌کند که جانسون گفت :”متخصصین زیبایی سیاه پوستان از شانه زدن سخت وگریس یا روغن مو برای مرتب کردن زنان سیاه پوست استفاده می‌کنند.

دکتر مارتینی و من متفق القول هستیم که همان طور که سیگار کشیدن (دوده زدن به مو ) برای سلامتی مضر است گریس هم برای سلامتی مو مضر است پس بر روی فرآیندی که استعمال گریس و سیگار(دوده زدن به مو ) را کنار بگذارد کار کردیم و کرم مالشی حالت دهنده ی مو و کرم شامپو، حالت دهنده Ultra Sheen را که در خانه هم قابل مصرف است را معرفی کردیم.

جانسون در خلال دیدار از آرایشگاه‌های زیبایی متوجه شد که آنها از تکنیک شانه زدن استفاده می‌کنند واین عمل باید برای موهای هر فرد مرتبا انجام می‌شد مخصوصا زمانی که موهای افراد خیس یا مرطوب می‌شد وترتیب موها به هم می‌خورد. با ظهور ملیت سیاه پوست در سال ۱۹۶۰ که تحت عنوان Afro مشهور شد و وضعیت دشواری را برای تولیدکنندگان محصولات مرتب‌کننده مو ایجاد کرد. (جانسون) “ من اصلا نمی‌دانم که این مسئله زود‌گذز است یا نه. من فکر می‌کنم که تنها باید منتظر شد و دید که این گرایش تا کجا پیش خواهد رفت. من مطمئن بودم که آن یک تمایل و خواسته است “.

پس ما Afro Sheen را از مواد طبیعی تولید کردیم اما همیشه احساس می‌کردم که استفاده از مواد طبیعی آخرین هدف نخواهد بود. این استفاده خیلی یکنواخت و مطمئنا کافی است زیرا بانوان از استفاده از آن خسته شده‌اند و از آن دوری می‌کنند.

یک رقابت تاریخی در محصولات مراقبت از مو و محصولات آ رایشی شرکت‌های تولید‌کننده وجود داشت و شرکت محصولات جانسون هم همچنین یک مؤسسه مهم محصولات آرایشی سیاه پوستان است برای مثال شرکت محصولات جانسون یکی از نخستین شرکت‌ها با مالکیت سیاه پوستان در لیست اصلی بازار سهام بود. از طریق ارائه محصولات نوآورانه و تکنولوژی پیشرو به سرعت به عنوان یکی از داستان‌های موفقیت‌آمیز تاجران آمریکایی تبدیل شد.

داستان جانسون تقریبا در پایان یکی روزهای اکتبر ۱۹۶۴، زمانی که یک آتش ویران‌گر به کارخانه‌ای در خیابان Green Street در شیکاگو حمله ور شد وتقریبا تمامی‌تجهیزات و امکانات را نابود کرد آغاز شد.

در این وضعیت بحرانی به جای ترک فعالیت، جانسون و کارکنان او با آنچه در توان داشتند از این کار جلوگیری کردند و شرکت در عرض یک هفته از یک پایگاه موقت عملیات خود را به اجرا در آورد در طول دوران آتش‌سوزی رشد شرکت به طور یکنواخت بود اما تغییرات در واحد محصول غیر‌عادی بود و در سال ۱۹۶۵ به سوی یک دوره با رشد سریع هدایت شد

از سال ۱۹۷۱ تا سال ۱۹۷۵ افزایش بی‌سابقه‌ای در میزان فروش از ۱۳ میلیون دلار به ۳۹ میلیون دلار اتفاق افتاد و بعد از سال ۱۹۷۵به هر حال شرکت یک سری عقب نشینی و افت را تجربه کرد. شرکت تلاش کرد تا بازارهای خود را با تولید ادکلن مردانه گران‌قیمت و لباس‌های نیمه رسمی‌توسعه دهد که این کار یک فاجعه بود.

این شکست به کانال‌های توضیع نامناسب و توضیع جغرافیایی نامناسب و بنگاه‌های خرده فروشی نسبت داده شد همزمان با این افت‌ها فشار‌هایی هم از سوی شرکت‌های اصلی رقیب به شرکت محصولات جانسون اعمال شد مانند شرکت Primarily Revlon که یک رشد سریع در بازار محصولات آرایشی سیاه پوستان را تجربه می‌کرد را به عنوان یک خط پایان خوب انتخاب کرد

سپس در فوریه ۱۹۷۵ زمانی که مدیریت الزام تعیین رسمی‌کردن رضایت صدور سفارش مشتری را به توسط کمیسیون تجاری فدرال (FTC ) که مستلزم قرار دادن برچسب هشدار ( توضیحات محصول ) بر روی بهترین محصولات قابل فروش مرتب کننده مو (مانند کرم نرم کننده دائمی‌Ultra Sheen ) احساس کرد تصور عمومی‌شرکت به طور جدی آسیب دید. جانسون ادعا کردکه FTC تضمین کننده‌ کیفیت محصولات او است و رقبا هم مجبور خواهند بود این برچسب را روی محصولات خود نسب کنند. به هر حال شرکت Revlon تقریبا تا دو سال این برچسب را فقط بر روی دو مورد از محصولات خود قرار داد.

در سال ۱۹۸۵ شرکت محصولات جانسون یک برچسب اختصاصی را بر روی محصولات غیر بومی‌مراقبت از مو معرفی و ارائه کرد. این تلاش برای کاهش هزینه‌ها و استفاده کامل از امکانات کارخانه بود به علاوه در سال ۱۹۸۶ شرکت مدرسه آموزش زیبایی Debbie”s beauty و دارایی‌های شرکت Ultra Precise Beauty Boutiqe را بر اساس گزارش مدیران به مبلغ ۲٫۵ میلیون دلار فروخت.

در سال ۱۹۸۶ کارخانه Excel متعلق به شرکت محصولات جانسون فعالیت خود را آغاز کرد و با معرفی یک ترکیب محصولات حلقه‌ای از ژل‌های دارویی و لوسیون مو و پوست و محصولات مربوط به مراقبت از بچه را ارائه کرد. در سال ۱۹۸۷ نام Excel به نام Celex تغییر یافت و همچنین در سال ۱۹۸۷ شرکت یک مجوز برای تولید در کشور ترینیداد در یافت کرد

سال ۱۹۸۸ یک تغییر بزرگ را برای سازمان به همراه آورد «اریك جانسون» به عنوان رئیس ارشد شركت محصولات جانسون جانشین پدر خود جورج جانسون شد.

 

متصدیان و اداره کنندگان

«جورج.ای.جانسون» شرکت را در سال ۱۹۵۴ تاسیس کرد و به عنوان رئیس هیئت مدیره و رئیس اجرایی از سال ۱۹۵۷ خدمت کرد او رئیس ارشد شرکت از زمان تاسیس آن بود او همچنین عضو هیئت رئیسه شرکت مشترک المنافع Edison بود

«دوروتی مك كرنر» به عنوان نایب رئیس اجرایی و منشی ودبیر شرکت از سال ۱۹۶۷ در شرکت خدمت کرد و به عنوان مدیر در سال ۱۹۷۹ انتخاب شد.

«ماریلین.جی.كازون» در سال ۱۹۷۵ به عنوان مشاور به شرکت پیوست وهمچنین به عنوان نایب رئیس ارشد شرکت انتخاب شد و مجددا در سال ۱۹۷۷ به عنوان مشاور و در سال ۱۹۸۷ به عنوان معاون رئیس ارشد بین المللی انتخاب شد

 

نکات برجسته شرکت

۱۹۵۴ – تاسیس شرکت

۱۹۵۷ – معرفی حالت دهنده Ultra Sheen پماد ترمیم کننده مو

۱۹۵۸ – ورود محصولات گروه Ultra Sheen به بازار‌های حرفه‌ای زیبایی

۱۹۶۰ – معرف محصولات گروه Ultra Sheen به بازار‌های خرده فروشی

۱۹۶۴ – آتش سوزی کلیه امکانات شرکت جانسون

۱۹۶۵ – معرفی Ultra Sheen بدون پایه آرام کننده

۱۹۶۶ – تکمیل نخستین مرحله از اداره مرکزی

۱۹۶۸ – معرفی محصول Afro (اصلاح صورت)

۱۹۶۸ – تثبیت سازمان جورج‌ای جانسون

۱۹۶۹ – پشتیبانی از تخسستین تبلیغ تلویزیونی شرکت درباره زیبایی و. ..

۱۹۶۹ – تکمیل مرحله دوم اداره مرکزی

۱۹۶۹ – پیشنهاد ارائه سهام عمومی‌شرکت در بازار بورس

۱۹۷۰ – معرفی محصولات آرایشی Ultra Sheen

۱۹۷۱ – آغاز حمایت از Soul train در شوی تلویزیونی اتحادیه‌های بین المللی

۱۹۷۱ – ورود شرکت محصولات جانسون به بازار بورس آمریکا

۱۹۷۲ – تعیین سرمایه آموزشی از سوی جورج‌ای جانسون

۱۹۷۳ – تکمیل مرحله سوم اداره مرکزی

۱۹۷۴ – خرید ۱۱ جریب زمین مجاور هم به همراه یک ساختمان

۱۹۷۵ – ورود به بازار عطر مردانه با محصولات Black Tie cologne و Splash – on

۱۹۷۵ – آغاز صادرات به نیجریه

۱۹۷۵ – بدست آوردن مدرسه فرهنگی Debbie”s school Beauty

۱۹۷۸ – تعیین اولین نمایندگی تولید محصولات شرکت در نیجریه

۱۹۷۹ – تغییر فرمول گروه مواد آرایشی

۱۹۷۹ – به دست آوردن توزیع کنندگان آزاد ( کسانی که محصولات شرکت و رقبا را در سواحل شرقی (سان فرانسیسکو ) می‌فروشند

۱۹۸۰ – تثبیت محصولات جانسون در نیجریه

۱۹۸۰ – معرفی Ultra Sheen precise و اولین گروه محصولات نوآورانه ۴۲ عددی

۱۹۸۱ – تعهد به توسعه نمایندگی‌ها با تاسیس مرکز فروش و خدمات Eastbourne انگلستان

۱۹۸۱ – معرفی محصولات جدید با عنوان Gentle Treatment,Tender Treatment, Bantu Curl

۱۹۸۲ – تعیین Debbie Howell Cosmetics برای اداره فروش در بازار مناطق Black key

۱۹۸۲ – معرفی ۱۹ محصول جدید

۱۹۸۳ – تاسیس شرکت Mello Touch Labs برای تولید،فروش وتوضیع گروهی از محصولات به مشتریان

۱۹۸۳ – معرفی ۲ گروه از محصولات آرایشی با نام Ultra Sheen و Moisture Formula

۱۹۸۳ – فروش امتیاز توزیع کنندگان آزاد

۱۹۸۵ – معرفی برچسب خصوصی بر روی محصولات غیر بومی‌مراقبت از مو

۱۹۸۶ – فروش مدرسه آموزش زیبایی Debbie”s beauty و دارایی‌های شرکت Ultra Precise Beauty Boutiqe را بر اساس گزارش مدیران به مبلغ ۲٫۵ میلیون دلار

۱۹۸۶ – در سال ۱۹۸۶ کارخانه Excel متعلق به شرکت محصولات جانسون فعالیت خود را آغاز کرد و با معرفی یک ترکیب محصولات حلقه‌ای از ژلهای دارویی و لوسیون مو و پوست و محصولات مربوط به مراقبت از بچه را ارائه کرد

۱۹۸۷ – تغییر نام Excel Manufacturing به Celex

۱۹۸۷ – دریافت امتیاز تولید در کشور ترینیداد

۱۹۸۸ – اجرای بازسازی اساسی در شرکت از طریق کنترول سخت بودجه، کنترول مالی، تمرکز زدایی مدیریت و کاهش کارکنان

۱۹۸۸ – انتصاب جانسون پسر به جای پدر، موفقیت پدر در ریاست ارشد ویکی از اعضای COO

۱۹۸۸ – فروش ۱۳٫۵ هکتار زمین Chicago Warehouse در مقابل ۳ میلیون دلار و درآمد بالغ بر ۱٫۷ میلیون دلار برای کاهش هزینه وام‌های بزرگ

 

«دالی والی»  از سال ۱۹۷۳ در شرکت فعالیت کرده از مدیر اجرایی و نایب رئیس ارشد و اجرا کننده عملیات اجرایی در سال ۱۹۸۳ بوده است

«جان.بی.جانسون»  به همرا ه همسرش جورج‌ای جانسون موئسس شرکت در سال ۱۹۵۴ و دارای سمت خزانه‌داری از سال ۱۹۵۷ و خدمت به عنوان مدیر عملیات و همچنین دارنده پستی به عنوان اداره کننده شرکت Equimark بوده است.

«توماس.پی.پالك» در سال ۱۹۸۱ به عنوان نایب رئیس ارشد مالی و رئیس امور مالی به شرکت پیوست در ۴ سال قبل او به عنوان سرممیز به همراه آرتور اندرسون با CPA همکاری می‌کرده است.

«سیلویا.جی.وین» از سال ۱۹۸۳ باشرکت همکاری می‌کرده و قبلا به عنوان مدیر گروه تولید محصولات مراقبت از مو و اداره امور بازاریابی در شرکت خدمت کرده، او به عنوان نایب رئیس ارشد بخش فروش و بازاریابی در سال ۱۹۸۶ انتخاب شد

«اریك.جی.جانسون» به زودی یک جای خالی در هیئت مدیره را پر کرد او به سمت ریاست ارشد در دسامبر ۱۹۸۸ منصوب شد و در پست امور اجرایی خدمت کرد، او قبلا نایب رئیس اجرایی در ژانویه ۱۹۸۸ بود و در اکتبر۱۹۸۷ نایب رئیس ارشد و رئیس فروش شرکت شد و از مارس ۱۹۸۶ تا سپتامبر ۱۹۸۷ به عنوان رئیس ارشد شرکت Celex و شرکت‌های تابعه خدمت کرد، او ۱۶ سال در شرکت فعالیت کرد.

«گرگوری.جی.اندروز» در آپریل ۱۹۸۷ به شرکت پیوست و به عنوان نایب رئیس ارشد و مدیر عمومی‌در شرکت خدمت کرد و در سپتامبر ۱۹۸۷به نایب رئیس اجرایی و مدیر عمومی‌ارتقای رتبه یافت او از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۷ به عنوان مدیر گروه و مدیر عمومی ‌بخش لابراتوار – Clairol”s Summit فعالیت می‌کرد وهمچنین مدیر بخش بازاریابی Clairol بود و در خلال سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۳ گروه رنگ مو را تشکیل داد

 

مالکیت

جورج جانسون و خانواده او به طور مستقیم یا غیر مستقیم ۶۱ درصد از سهام مشترک شرکت را كنترل می‌کردند برابر با گزارش قانونی بدست آمده از سازمان اوراق بهادار فدرال – جورج وجان را می‌توان به عنوان اشخاص کنترل کننده در شرکت مورد توجه قرار داد.

 

صنعت ورقبا

کل فروش لوازم آرایشی و مواد آرایشی زنانه و مردانه کارخانه برابر با ۷٫۷۲۱٫۹۰۰٫۰۰۰ دلار بود وبعد از یک افت در سال ۱۹۸۷ برابر با ۷٫۳۵۴٫۸۰۰٫۰۰۰ دلار بود با افزایش فروش به مبلغ ۹٫۱۶۷٫۶۰۰٫۰۰۰ دلار رسید. تخمین میزان فروش در سال‌های ۱۹۸۸٫ ۱۹۸۹ ترتیب ۱۰٫۳۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ و ۱۱٫۵۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار است. رشد واقعی مورد اتتظار در بخش حمل ونقل کارخانه مقداری در حدود۸/۲درصد در طی سال ۱۹۹۱ بود. این تخمین از سوی بخش تحقیقات تجاری اقتصادی شرکت انجام شده است.

تعداد زیادی از زنان وارد بازار کار شدند تخمین زده می‌شود که نیمی‌از زنان بالغ بیشتر زمان‌ها از مواد آرایشی برای گریم استفاده می‌کنند.

محصولات بومی ‌یکی از بخش‌ها با رشد سریع در صنعت مواد ولوازم آرایشی هستند، فروش‌ها به سرعت افرایش می‌یابند و این رشد را به سوی سال‌های پیش رو ادامه می‌دهند.

فرمول‌های خاص مواد آرایشی توسط سیاه پوستان (شرکت‌های تولید کننده مواد ولوازم آرایشی برای سیاه پوستان ) به طور کامل به مبلغ ۲٫۷ میلیارد دلار در سال ۱۹۸۶ خریداری شد و انتظار می‌رود که این رشد ادامه یابد

مجموع ارتباطات سیاه پوستان بسیار سریع‌تر از این مورد در جمعیت سفید پوستان رشد می‌کند وشامل جوانان و بازارهای جوانگرا خواهد بود. براساس گفته بخش تحقیقات اقتصادی سیاه پوستان به طور عمده ۴ برابر زمان بیشتری از سفید پوستان برای کمک به زیبایی و سلامت خود صرف می‌کنند.

مرطوب کنندهای مخصوص و دیگر محصولات مراقبت از پوست ( به شکل کرم ) ودیگر محصولات مرتبط به طور خاص برای سیاه پوستان در سال‌های اخیر طراحی وتولید شده است. تخمین‌ها نشان می‌دهدکه میزان مصرف سیاه پوستان از مبلغ ۴ میلیارد دلار در سال دهه ی ۱۹۹۰ فرا خواهد رفت.

محصولات جانسون به طور مجازی یک سری محصولات بومی‌مراقبت از مو بوجود آورد اما دارای بازار بومی‌بود بسیاری از شرکت‌های بین المللی ومنطقه‌ای به این عرصه وارد شدند. گروه اصلی این تجار و شرکت‌های تجاری شامل : Alberto-culver, Clairol, Revlon, Gillette بودند وفضایی را برای محصولات مراقبت از موی سیاه پوستان ( یک بخش اختصاصی از تولید)پیشنهاد کردند.

این شرکت‌ها از بازارهای، منابع وتوسعه بیشتر کانال‌های توضیع بهرمند شدند وسود زیادی بردند تعدادی از شرکت‌های منطقه‌ای کوچک مثل Soft Sheen, M & M Products در جمع‌آوری بخشی از سهم بازار شرکت جانسون موثر بودند. اخیرا رقبای عمده شرکت جانسون، تجار بین المللی هستند که توانایی بیشتری در بازار‌یابی وتعیین قیمت را به شکل تجاوزکارانه‌ای نسبت به شرکت جانسون و دیگر شرکت‌ها با مالکیت سیاه پوستان دارند. پیش بینی‌ها نشان میدهند که بازیگران بزرگ جذب سهم بازار شرکت جانسون و دیگر شرکت‌ها ی کوچک را از نظر هزینه‌ها ادامه می‌دهند.

 

فروش محصولات

براساس گفته نمایندگی‌های فروش در حال حاضر کارخانه‌های شرکت جانسون بیش از ۳۰۰ نوع محصول تولید می‌کنند. در یک تلاش برای افزایش کاربرد گیاهی در سال ۱۹۸۵ شرکت جانسون شروع به تولید محصولات غیر بومی‌با برچسب خصوصی کرد. شرکت مورد هدف قرار دادن هر دو بخش خرده فروشی و فروش حرفه‌ای را و با توجه بیشتر به نقش بخش خرده فروشی در افزایش حجم فروش محصولات مراقبت از مو ادامه داد.

محصولات عمده مراقبت از مو شرکت عبارتند از : نرم‌کننده‌ها، حالت‌دهنده‌ها، پمادها، فرم‌دهنده‌ها و شامپوها. تمامی‌محصولات تحت عنوان و مارک تجاری Ultra Sheen فروخته می‌شوند. به علاوه بازارهای شرکت همچنین شامل بخش بازار مواد آرایشی و دیگرگروه‌های محصولات گریم صورت نیز هست.

محصولات و مواد آرایشی تحت نام تجاری Ultra Sheen یا Moisture Formula فروخته شدند. از زمانی که در سال ۱۹۸۳ گروه محصولات آرایشی با اثرگذاری آرام معرفی شد شرکت جانسون هیچ محصول اصلی دیگری را در بازارهای حرفه‌ای یا خرده فروشی معرفی نکرد. به عبارت دیگر، شرکت جانسون تلاش کرده بود که به طور فعال بازار را ازطریق محصولات الحاقی و توسعه رو به جلو و بهبود محصولات موجود تحت تاثیر قرار دهد.

پذیرش مطلوب محصول غیر قلیایی Gentle به این معنا بود که دلیل افزایش، تقاضا برای محصولات با مواد شیمیایی و با اثر ملایم است

 

 بازار و بازاریابی

تلاش‌های فروش شرکت محصولات جانسون هنوز هم برای جستجوی مشتریان سیاه پوست هدایت می‌شوند و ادامه دارند. محصولات و خدمات شرکت به شکل راهبردی برای نفوذ در دیگر بازارهای بومی‌سازمان یافته‌اند. شرکت جانسون تمرکز خود را بر تلاش برای فروش در مناطقی که تراکم زیادی از جمعیت سیاه پوستان وجود دارد و مشتریان خریدار محصولات Ultra Sheen و Afro ودیگر محصولات نوآورانه هستند( در شرق، میانه غربی، سواحل غربی و جنوب) ادامه می‌دهد.

شرکت، دو اداره فروش منطقه‌ای را برای سراسرکشور راه‌اندازی کرد. اداره آتلانتا مناطق جنوبی و غربی را پوشش می‌دهد و دفتر بالتیمور مناطق شمالی و میانه غربی را پوشش می‌دهد. به زودی نیروی فروشنده شرکت به ۳۵ نفر خواهد رسید که در واقع شامل ۱۲ درصد از کل نیروی مشغول به کار در شرکت خواهد بود. به علاوه در سال ۱۹۸۶ اولین سالی بودکه نیروی فروشنده به صورت یکپارچه عمل کرد این فروش هم دربخش خرده فروشی و هم در بخش فروش حرفه‌ای برای گروه محصوات مراقبت از مو و مواد آرایشی بود

نگرش شرکت برای آموزش نیروی فروش در اولویت قرار دارد در نتیجه شرکت برنامه‌های آموزشی خود را در سال ۱۹۸۷ تشدید کرد و نتایج عملکرد مثبت فردی هر عضو را در تیم‌های فروش مشاهده کرد. کانال‌های توضیع شرکت محصولات جانسون در مسیر و خطوطی قرار دارند که همگام با صنعت هستند.

محصولات به طور مستقیم به انبار‌های منطقه‌ای فروخته می‌شود، کسانی که محصولات را به فروشندگان اصلی توزیع می‌کنند. سپس به کل فروشندگان، کسانی که محصولات را به خورده فروشان مستقیم و خرده فروشان فروشگاهی عرضه محصولات زیبایی و آرایشی توزیع می‌کنند و در آخر خرده فروشان کسانی هستند که محصولات را به مصرف‌کننده می‌فروشند

تلاش‌های فروش شرکت برای مواجه با مشکلات اصلی در فرآیند توزیع ادامه می‌یابد که بر کل صنایع تولید محصولات بومی‌ مراقبت از مو برای سال‌های زیادی موثر بوده. خرده‌فروشان منطقه‌ای و رشد منظم محصولات رقابتی برای افزایش تعداد رقابت‌کنندگان ( فروشندگان شرکت ) کافی نیست و به بازار‌های عمومی‌تولید‌کننده و شرکت‌های منطقه‌ای نیاز است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true