هماهنگی تبلیغات چهار مرحله دستیابی به تبلیغات عمومی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
هماهنگی تبلیغات  چهار مرحله دستیابی به تبلیغات عمومی

اگر با فرد یا افرادی ملاقات می‌کنید، باید تمام هدف شما به تحت تاثیر قرار دادن آنها معطوف شود که این کار را می‌توانید با استفاده از چهار مرحله ذیل انجام دهید که در یک نمونه بیمارستانی انجام شده است:

 

۱- گوش کردن

صحبت کردن با دیگران، کار بسیار ساده‌ای است، مشروط بر اینکه بخواهید در مورد مسائل بی‌معنی و بی‌محتوا صحبت کنید. در صورتی که چنین روشی را به کار می‌برید، مطمئن باشید که به زودی، تمام افراد خود را از دست خواهید داد. بهتر است به جای حرف زدن به صحبت‌های آنها گوش کنید. در صورت امکان، صحبت خود را با این سئوال آغاز نمائید که «آیا شما تاکنون از این بیمارستان محلی استفاده کرده‌اید؟» سپس اجازه دهید تا آنها صحبت کنند.

 

۲- مکاشفه

هنگامی که مشغول صبحت کردن هستید، باید به گونه‌ای رفتار کنید که توجه دیگران را به خود جلب کرده و آنها را نیز به صحبت کردن وادار نمائید. از آنها بخواهید که در مورد تجربیات خود با شما صحبت کنند. سپس سئوالاتی را از آنها بپرسید تا بتوانند عقاید خود را بهتر بیان کنند. مطمئن باشید که این شیوه گفتگو، کارآیی بالایی داشته و به گونه‌ای است که شخص در حین صحبت کردن،‌ احساس قدرت می‌کند. حتی می‌توانید از تجربیات آنها استفاده کنید.

 

۳- برابری و مساوات

هنگامی که از کسی می‌خواهید تا برای شما صحبت کنید، نشان دهید که علاقه‌مند هستید تا دلایل خود را صحبت‌های وی مرتبط کنید. در صورت امکان، عقاید وی را نیز با صحبت‌های خود ارتباط دهید. مثلا اگر وی به شما می‌گوید که اخیرا در یک بیمارستان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته است، بهتر است مطلبی در همین زمینه را که برای خود شما یا فرد دیگری رخ داده است با او در میان بگذارید.

 

۴- ایجاد نشاط

پس از اینکه هدف کلی خود و زمینه آن را مشخص کردید، بهتر است به معرفی تبلیغات خود بپردازید. به دیگران بگویید که عقاید خود و آنچه را که می‌توان در مورد آنها انجام داد با آنها تقسیم می‌کنید. وسایل لازم برای نوشتن را در اختیار آنها بگذارید تا احساس کنند که در هدف شما سهیم شده‌اند. همچنین مسائلی را در مورد نشست‌های تبلیغاتی خود با آنها مطرح کنید. در صورت امکان، از آنها بخواهید آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true