هماهنگی تبلیغات - آمادگي براي تبليغات - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
هماهنگی تبلیغات – آمادگي براي تبليغات

هنگامي که در يک جمع مشغول سخنراني هستيد، ده درصد از زمان خود را به ارائه مطالب اختصاص دهيد، در حالي که ۹۰ درصد بقيه را براي آماده‌سازي صرف کنيد. به منظور ساختاربندي مطلوب عقايدي که الهام بخش هستند هميشه زماني بيشتر را اختصاص دهيد.

بايد فردي مثبت بوده و به خاطر داشته باشيد که ناچار هستيد ظرف مدت چند ثانيه از مراحل مهم و سختي عبور کنيد.

در اينجا نمونه‌اي از يک گذر موفقيت‌آميز ذکر مي‌شود:

با سلام،‌ مي‌خواستيم از شما تقاضا کنيم که اين نامه را که در مورد مخالفت با افزايش شهريه دانشگاه است براي قائم‌مقام دانشگاه امضا کنيد، ‌زيرا اين اقدام آنها هزينه‌هاي زيادي را بر ما تحميل مي‌کند. اگر تمايل به امضاي اين نامه داشته باشيد، مي‌توانم اطلاعات بيشتري در اين زمينه را در اختيار شما قرار دهم.

اين جملات دستيابي به اهداف متعددي را به دنبال دارند:

  • نوع تقاضا شما از فرد مورد نظر را تعيين خواهد کرد.
  • دلايل شما را مشخص خواهد کرد.
  • دليلي منطقي براي تحت تاثير قرار دادن شخص و تمايل وي براي امضا نامه در اختيار خواهيد داشت.
  • آنها را به شنيدن مطالب بيشتر تشويق خواهيد نمود.

اين نکته نيز بسيار حائز اهميت است که بر عبارات معقول و منطقي تاکيد کنيد که شخص بتواند در آنها همکاري کند. در مثال فوق‌الذکر، از کلمات کليدي هزينه و افزايش شهريه براي اين منظور استفاده کرده‌ايم، مسئله‌اي که قشر دانشجو بيش از هر قشر ديگري با آن آشنايي دارد. مجموعه‌اي از عبارات و اصطلاحات وجود دارند که به واسطه تکرار آنها در بسياري از رسانه‌هاي گروهي به عبارات و اصطلاحاتي رايج تبديل شده‌اند.

بعضي از آنها عبارتند از:

* جهان سوم

* تغييرات جوي

* کشورهاي در حال توسعه

* ويروس HIV (ايدز)

* مهاجرت

در صورتي که از اين عبارات به نحو مطلوبي استفاده شود، در مدت کوتاهي، تمام عقايد و باورهايي که در ذهن شخص در اين زمينه وجود دارند در مسير صحيح هدايت مي‌شوند. با اين حال، اين فرآيند نيز به شيوه‌هاي متعددي کارآيي دارد. در حالي که اصطلاح تغييرات جوي يک عبارت مرتبط با نگراني‌هاي ناشي از تغييرات صورت گرفته در اتمسفر زمين باشد، ساير عبارات مي‌توانند تاثيري منفي در ذهن تداعي کنند. پس از آنکه فرد را با عقايد خود همگام کرديد و توانستيد دلايل و عقايد خود را به وي القا کنيد، مرحله بعد، چگونگي مشارکت آنها در فعاليت‌هاي تبليغاتي شماست.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true