true
وقتی سیب زمینی های سرخ شده مک دونالد به موزیک با spotify تبدیل می شوند
مک دونالد در آمریکای لاتین هم اکنون با spotify همکاری کرد تا مشتریان بتوانند سیب زمینی های سرخ شده خود را تبدیل به موسیقی کنند.
غول فست فود با همکاری سائو پائولو آژانس تبلیغاتی DPZ&T و آژانس های تبلیغاتی برزیل و Leo Burnett کلمبیا، بر روی یک تجربه صوتی در سینی های غذای مک دونالد کار می کنند.
مشتری ها باید تراشه ها را در سینی خود جای دهند و سپس برنامه Spotify را برای اسکن کدی که آنها خلق کرده اند باز کنند.
سپس مشتری ها یک spotify اکانت دریافت کرده که لیست سیب زمنینی یا FriesList نامیده می شود. که برای این کمپین به صورت اختصاصی تولید شده است.
لیست پخش حاوی آهنگ هایی است که به موضوع سیب زمینی سرخ کرده مانند : ” I’m Out of Fries” و “Someone Stole My Fries”. پخش خواهد شد.
منبع: gomedia
دیدن تیزر تبلیغاتی زیر را پیشنهاد می کنیم:
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=2346
true
true
عالی بود.
تبلیغات یعنی این👏👌🏽👌🏽