باز هم مک دونالد و تبلیغات شگفت انگیزش - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
باز هم مک دونالد و تبلیغات شگفت انگیزش

وقتی سیب زمینی های سرخ شده مک دونالد به موزیک با spotify  تبدیل می شوند

مک دونالد در آمریکای لاتین هم اکنون با spotify همکاری کرد تا مشتریان بتوانند سیب زمینی های سرخ شده خود را تبدیل به موسیقی کنند.

غول فست فود با همکاری سائو پائولو آژانس تبلیغاتی DPZ&T و آژانس های تبلیغاتی  برزیل و Leo Burnett کلمبیا، بر روی یک تجربه صوتی در سینی های غذای مک دونالد کار می کنند.
مشتری ها باید تراشه ها را در سینی خود جای دهند و سپس برنامه Spotify را برای اسکن کدی که آنها خلق کرده اند باز کنند.
سپس مشتری ها یک spotify اکانت دریافت کرده که لیست سیب زمنینی یا FriesList نامیده می شود. که برای این کمپین به صورت اختصاصی تولید شده است.

لیست پخش حاوی آهنگ هایی است که به موضوع سیب زمینی سرخ کرده مانند : ” I’m Out of Fries” و  “Someone Stole My Fries”. پخش خواهد شد.

 

منبع: gomedia

دیدن تیزر تبلیغاتی زیر را پیشنهاد می کنیم:

 

 

true
true
true
true
  1. افزا

    عالی بود.

  2. یلدا

    تبلیغات یعنی این👏👌🏽👌🏽

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true