پیام مدیر عامل شرکت تعاونی لیتوگرافان به کاندیداهای اتحادیه چاپخانه داران 98 - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پیام مدیر عامل شرکت تعاونی لیتوگرافان به کاندیداهای اتحادیه چاپخانه داران ۹۸

غلامرضا شجاع مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان طی نامه ای از کاندیداهای هیئت مدیره و بازرس اتحادیه چاپخانه داران خواست تا اخلاق مداری را پیشه کنند از اقدامات و حرف های تخریب کننده رقبان خود دوری کنند.

در این نامه شجاع خاطرنشان کرد که به هیچ عنوان در انتخابات اتحادیه چاپخانه داران دخالتی نکرده و هیچ شخص یا گروهی را تایید یا رد نمی کند درست بر خلاف انتخابات لیتوگرافان که به گفته ایشان افرادی در جهت تخریب کاندیداهای این صنف بودند.

در پایان از چاپخانه داران خواست تادر این انتخابات شرکت کنند و از جانبداری کاندیدای مورد نظرشان اخلاق را مد نظر داشته باشند.

 

متن نامه ایشان به صورت کامل چنین است:

لیتوگرافی - اخبار زینک - زینک - تعاونی لیتوگرافان کلیشه و چاپ اسکرین - اخبار لیتوگرافان

سلام واحترام

خدمت همه دوستان كانديداهاي محترم
هييت مديره و بازرس اتحاديه چاپخانه داران تهران

همه عزيزان بزرگوار كانديدا را به اخلاق مداري و دوري از اقدامات و حرف هايي كه موجب تخريب و مخدوش شدن رقيب و انتخابات مي شود دعوت مي كنم .

برادران كانديدا و توانمند به ارايه برنامه هاي خود براي آينده اتحاديه بپردازند و با مطالعه كتاب قانون نظام صنفي از شعار و وعده هايي كه در چهار چوپ قانون ديده نشده پرهيز كنند، و اگر خدمت و برنامه اي خارج از وظايف هييت مديره به صورت همت عالي دارند با توجه به توان كم مالي اتحاديه ها خداي نكرده شعار تو خالي نباشد .

بهر جهت بنده برخلاف عمل غير حرفه اي قبلي ها كه در انتخابات اتحاديه ما دخالت و اطلاعيه دادند و جانبداري ناحق كردند به هيچ عنوان هيچ شخص يا گروهي را تاييد يا تكذيب نمي كنم و به خودم اجازه نمي دهم گروه فضاي مجازي مسئولين و تشكل هاي صنعت چاپ ، بسته بندي ، نشر ، كاغذ و كارتن و مطبوعات و سايت معتبر شركت تعاوني ليتوگرافان محل تبليغ به نفع يا عليه كانديداهاي محترم قرار گيرد .

ضمن تشويق ، دعوت و شركت همه اعضاء محترم اتحاديه چاپخانه داران كه به سرنوشت خود و صنف شان اهميت مي دهند اميدوارم همگي در روز ١٦ تير ماه به پاي صندوق هاي راي حضور يابند و بي تفاوت نباشند و به مجموعه اي از افراد توانمند با تجربه و تحصيل كرده ، مدير و مدبر و امين راي دهند .

همچنين با آرزوي موفقيت براي كليه هواداران ، خواهران و برادران تقاضا دارم در طرفداري از كانديداهاي مورد نظرشان در انتخابات اخلاق و شأن بزرگ اين فرا صنعت كشور را مد نظر داشته تا در آينده شرمنده افراد منتخب و هييت مديره جديد واقع نگردند .

 

١٣٩٨/٤/٢
غلامرضا شجاع
مدير عامل شركت تعاوني سازندگان كليشه ، ليتوگراف ، مهر و پلاك و چاپ اسكرين

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true