بطری های صد درصد بازیافتی با برند کوکاکولا - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بطری های صد درصد بازیافتی با برند کوکاکولا

HBC کوکاکولا برند جدیدی از آب شرب را در بطری های ۱۰۰ درصد بازیافتی عرضه کرد

سومین برند (نام تجاری) آب در اروپا Coca Cola HBC است که در بطری های rPET فروخته می شود.

پس از اعلام های اخیر در کشورهای ایرلند و اتریش، برندهای آب: Deep RiverRock و Römerquelle  که به بسته بندی های سازگار با محیط زیست تبدیل شده اند و روانه بازار شده اند اینک شرکت های آب معدنی در اروپا تمایل دارند آب شرب خود را در بطری های rPET به فروش رسانند.

 

مارسل مارتین، مدیر بخش زنجیره تامین گفت:

Vasler سومین برند (مارک) بزرگ آب شرب است که ما در بطری های ساخته شده از ۱۰۰ درصد بازیافت PET استفاده می کنیم. به زودی این را به چهار برند در چهار بازار افزایش خواهیم داد این دستاورد بسیار بزرگی است که نشان دهنده یک تلاش بزرگ برای غلبه بر چالش های فنی و صنعتی است.

همچنین شواهد روشن در مورد پیشرفت مشخص در مورد تعهد ما و شرکای استراتژیک ما (شرکت کوکاکولا) را در این مسئله مهم محیطی فعال و موثر ساخته است.

واضح است که در ساخت سیستم ها و رویکردهایی که ما را قادر به جمع آوری و بازیافت بیشتر مواد بسته بندی می کند کار بیشتری باید انجام شود. اما این یک گام بزرگ در جهت اطمینان از استفاده مجدد پلاستیک در حال استفاده در گردش و دادن شانس بیشتر در زندگی برای آیندگان است.

کوکاکولا اچ-بی-سی نیز اعلام کرد: هدف ما جمع آوری و بازیافت بطری هاست که می تواند برای ما تا سال ۲۰۳۰، به منزله طراحی بسته بندی بهتر و اصولی تر و همچنین همکاری با سازمان های غیر دولتی مشتریان و سهامدارن باشد. همچنین می توانیم راه حل های نوآورانه ای نیز داشته باشم.

Valser پایدار ترینآب معدنی  سویس است. نه تنها بطری های rPET 100٪ معرفی کرده است، بلکه این برند، در همکاری با Climeworks روش پیشگامی برای جلب توجه به آب گوارا و گازدار داشته است. پروسه بسته بندی rPET و انتقال بسته بندی کنونی به این نوع بسته بندی به صورت صد در صدی انجام خواهد شد.

rPET با بطری ۰٫۵ لیتر Valser Sparkling آغاز به کار خواهد کرد. اما تا پاییز ۲۰۱۹ تمامی بطری های PET به صورت صد درصدی بازیافتی خواهند شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true