مک دونالد متهم می شود - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
مک دونالد متهم می شود

گروه حقوق حیوانات، مک دونالد را متهم می کند که از رنج های شدید مرغ سود می برد

یک فیلم جدید از گروه حقوق حیوانات (The Humane League (THL و Panic Do not Pan McDonald’s را برای درمان جوجه ها اختصاص داده است.

THL استدلال می کند که بر خلاف سایر فست فودها مانند برگر کینگ و مترو، مک دونالد سیاست هایی برای گام های معنی دار و قابل اندازه گیری برای رسیدگی به رنج های حیوانی داشته باشند را ایجاد نکرده است .

مک دونالد ادعا می کند که سیاست رفاه خود را بهبود داده است – اما THL ادعا می کند که برای تامین نیازهای خود که شبکه های رستوران ها را با همبرگرهای McChicken و قطعات مرغ نگه می دارد، زنجیره غذا سریع را از بین می برد.

چنین شیوه ای به این معنی است که بعضی از جوجه ها با وزن بدنشان محاصره می شوند و به آنها اجازه نمی دهند به درستی راه بروند و مجبور شوند آنها را در مجرای ادرار خود بگذارند. THL می گوید مشکل اینقدر بد است، اگر انسان با سرعت مشابهی رشد کند، در دو ماهگی وزن ما ۳۰۰ کیلوگرم خواهد شد .

این فقط اخبار بد برای جوجه ها نیست. THL استدلال می کند که خوردن گوشت مرغ های مضطرب و ناتوان در مزارع کارخانه های کوچک می تواند انسان را در معرض خطر ابتلا به عفونت های باکتریایی مانند سالمونلا و کمپیلوباکتر قرار دهد.

برای ایجاد پرونده خود علیه مک دونالد، THL برای ساختن یک فیلم کاری نکرد.

Deviling تحت عنوان “McGhoster”، که توسط THL تعریف شده است “یک فرد، گروه یا شرکتی که از تعهد اجتناب می کند” می گوید که مک گاشستر آنقدر بی رحمانه است، همه چیز را خوب می کند، اما خود را متعهد به بهبود رفاه مرغ می کند.

فیلم از طریق دروازه یک عمارت خیره کننده باز می شود، جایی که یک حزب به پایان رسیده است – کاملا به معنای واقعی کلمه.

در میان خرابه های خراب و خراب شده، بدن های مهمانان حزب، ظاهرا مرده است.

در حالی که دوربین هم در اطراف خانه، که با مراجع مک دونالد و مرغ بسته بندی شده است، پیام های پاسخ دهنده را در بالای صفحه پخش می کند.

“آیا واقعا فکر می کردی نمی فهمیدی؟” یک نفر می پرسد “چطوری شب بخوابی؟” دیگر می پرسد “من آن را دوست ندارم!” یک تماس گیرنده را صدا می زند – یک تگ تبلیغاتی مشهور مک دونالد است.

این فیلم با متن روی صفحه به پایان می رسد “حزب بیش از مک دونالد” در حالی که یک کلاسیک خائنانه کیکر.

سپس مکدونالد می نویسد: “از مکانی برای رنج های شدید مرغ سود می برد. راه آنها را تغییر دهید. تقاضانامه را در McGhoster.com #McGhoster “بینندگان پیشرو را به یک وب سایت که می توانند حمایت خود را به اشتراک بگذارند، امضا کنند.

تا کنون، ۱۷۷۷۹ نفر تقاضا را امضا کرده اند که هدف آن ۷۰،۰۰۰ امضا است.

این فیلم توسط یک سری از پوسترهای تبلیغاتی برند، آگهی های تبلیغاتی و پست های اجتماعی پشتیبانی می شود تا بتوانند حرکت و تشویق مصرف کنندگان به سخنرانی کنند.

اکنون میتوانید تعاریف #McGhoster را در ویکیپدیا و دیکشنری شهری پیدا کنید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true