true
بهگزارش دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات، در نشستی با حضور مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی، ضمن آسیب شناسیِ تبلیغات کشور به بررسی وضعیت موجود و راهکارهای برونرفت از چالش های پیشِ روی تبلیغات کشور پرداختند.
ایجاد زیرساخت ها وسازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، روزآمد کردن قوانین و مقررات موجود متناسب با ضرورتهای اقتصادی و اجتماعی، تشکیل کارگروه تخصصی و اتاق فکر فعالان و متخصصان تبلیغات، ساماندهی فعالیتهای تبلیغاتی در حوزههای مختلف رادیو و تلویزیونی، محیطی، چاپی و الکترونیک ازجمله مباحث مورد بررسی در این نشست هماندیشی بود.
احساناله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی، علیرضا دهقان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات و جمعی از مدیران دفتر تبلیغات و اعضای هیأت مدیره انجمن یادشده در این نشست به مبادله دیدگاهها و تشریک مساعی پیرامون رویکردها و روشهای اجرایی حل مسائل و مشکلات حوزه تبلیغات کشور پرداختند.
بنابراین گزارش، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات:
با اشاره به ضرورتهای موجود، تعیین تکلیف نهایی موضوعاتی چون «لایحه قانون تبلیغات کشور»، تشکیل اتحادیه کانون های تبلیغاتی و گسترش هماهنگی و همافزاییهای بینبخشی با سازمانها و نهادهای فعال در حوزه تبلیغات را خواستار شدند.
تشکیل کارگروه تخصصی فعالان و متخصصان تبلیغات کشور و همچنین ایجاد زیرساختها وسازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، در برنامههای دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی قرار گرفت.
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=2226
true
true
امید که در این کارگروهها از جوانهای خلاق و نواندیش هم بهره بگیرند.