کارگروه متخصصان تبلیغات کشور تشکیل می‌شود - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

به‌گزارش دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات، در نشستی با حضور مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، ضمن آسیب‌ شناسیِ تبلیغات کشور به بررسی وضعیت موجود و راه‌کارهای برون‏رفت از چالش‏ های پیشِ روی تبلیغات کشور پرداختند.

ایجاد زیرساخت‏ ها وسازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، روزآمد کردن قوانین و مقررات موجود متناسب با ضرورت‌های اقتصادی و اجتماعی، تشکیل کارگروه تخصصی و اتاق فکر فعالان و متخصصان تبلیغات، ساماندهی فعالیت‏‌های تبلیغاتی در حوزه‏‌های مختلف رادیو و تلویزیونی، محیطی، چاپی و الکترونیک ازجمله مباحث مورد بررسی در این نشست هم‌اندیشی بود.

احسان‌‏اله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی، علیرضا دهقان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات و جمعی از مدیران دفتر تبلیغات و اعضای هیأت مدیره انجمن یادشده در این نشست به مبادله دیدگاه‏‌ها و تشریک مساعی پیرامون رویکردها و روش‏‌های اجرایی حل مسائل و مشکلات حوزه تبلیغات کشور پرداختند.

بنابراین گزارش، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات:

با اشاره به ضرورت‌‏های موجود، تعیین تکلیف نهایی موضوعاتی ‏چون «لایحه قانون تبلیغات کشور»، تشکیل اتحادیه کانون ‏های تبلیغاتی و گسترش هماهنگی و هم‌افزایی‌های بین‌بخشی با سازمان‏‌ها و نهادهای فعال در حوزه تبلیغات را خواستار شدند.

تشکیل کارگروه تخصصی فعالان و متخصصان تبلیغات کشور و همچنین ایجاد زیرساخت‌‏ها وسازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، در برنامه‌‏های دفتر تبلیغات و اطلاع‏ رسانی قرار گرفت.

true
true
true
true
  1. افزا

    امید که در این کارگروهها از جوانهای خلاق و نواندیش هم بهره بگیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true