تیزر تبلیغاتی موفق با بازی رابرت د نیرو - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تیزر تبلیغاتی موفق با بازی رابرت د نیرو

آگهی جدید واربرتنز (Warburtons) با حضور بازیگر قوی و محبوب هالیوودی رابرت د نیرو باز هم این شرکت تولید نان را بر سر زبان ها انداخت.

در آگهی‌اش برای فروش نان‌هایش روی کمک رابرت د نیرو حساب کرده است. او یک رئیس مافیاست که می‌خواهد برنده باشد.

Warburtons یک شرکت پخت و پز بریتانیایی است که توسط Thomas Warburton در سال ۱۸۷۶ تأسیس شده و در بولتون، شهر لنکشایر، انگلستان مستقر است. برای بسیاری از وقایع تاریخی، Warburtons تنها نانوایی در لانشایر بود و یک شرکت متعلق به خانواده است.

اخبار تبلیغات - تبلیغات ویدئویی - تیزر تبلیغاتی - اخبار جهان تبلیغات - اخبار تبلیغاتی - رابرت دنیرو و بازی در تیزر تبلیغاتی

این شرکت در اواخر دهه ۱۹۹۰ برنامه توسعه گسترده ای را آغاز کرد که تا سال ۲۰۰۰ ادامه یافت و پس از آن به صورت بی سابقه ای از شمال غرب، در سراسر انگلیس رشد کرده است. این شرکت دارای ۲۴ درصد سهم بازار نان بریتانیا است و محبوب ترین نان در لانکاشیایر است و به طور کلی ۴۵ درصد بازار نان در سراسر انگلستان و ۱۵ درصد سهم نان در لندن را از آن خود کرده است.

آگهی ویدئویی تبلیغاتی (تیزر تبلیغاتی) این شرکت دنیرو را در حالیکه رئیس مافیایی است که از نیویورک به بریتانیا می رود نشان می دهد. در این آگهی دنیرو به بریتانیا می آید تا درباره کسب و کار خودش (گودبیگلز) صحبت کند .

دنیرو بازیگر مطرح هالیوودی که در فیلم های ماندگار زیادی که در سراسر جهان معروف و محبوب است و از معروف ترین فیلم های ایشان می توان به (پدر خوانده ۲- راننده تاکسی – شکارچی گوزن – گاو خشمگین – روزی روزگاری آمریکا – تحلیلش کن (تحلیل آن و این) ) و … که بسیاری از این فیلم ها در شبکه های ۱ و ۲ صدا و سیما پخش شده است اشاره کرد.
دنیرو که در نقش های مافیایی نیز بازی قوی داشته بازی در این آگهی تبلیغاتی را به صورت باورنکردنی زیبا بازی کرده است. و حتی منتقدانش نیز به این امر اعتراف کرده اند که این آگهی زیبا با بازی شگفت انگیز دنیرو بسیار قدرتمندتر به نمایش در آمده است.

اخبار تبلیغات - تبلیغات ویدئویی - تیزر تبلیغاتی - اخبار جهان تبلیغات - اخبار تبلیغاتی - رابرت دنیرو هالیوودی و بازی در تیزر تبلیغاتی

 

هرچند شرکت نان Warburtons پیش از این از بازیگرهای هالیوودی در تبلیغات خود استفاده کرده بازیگرانی مثل سیلور استالونه یا حتی کاراکترهای عروسکی ماپت ها و البته آگهی های تبلیغاتی بسیار موفقی نیز بوده اند اما این آگهی تبلیغاتی منحصر به فرد به خاطر بازی دنیرو (یکی از قویترین و محبوبترین بازیگرهای هالیوود و صد البته پرچالش ترین به خاطر انتخابات اخیر) در بسیاری از رسانه ها سر و صدا ایجاد کرده است.

اخبار تبلیغات - رابرت دنیرو - تیزر تبلیغاتی - تبلیغات ویدئویی - اخبار تیزر تبلیغاتی - بازیگران هالیوود در تبلیغات

 

برخی از منتقدین می گویند:

بازی دنیرو در این آگهی تبلیغاتی امتیازی بر امتیازهای وی اضافه می کند و برخی دیگر می گویند که شرکت نان بسیار خوش شانس بود که از این بازیگر محبوب استفاده کرده است.
منتقدان می گویند دنیرو در هر تبلیغی که اجرا کند می تواند شرکت تبلیغ کننده را مانند ققنوس از خروارها خاکستر خارج کند.

 

اخبار تبلیغات - تبلیغات ویدئویی - تیزر تبلیغاتی - اخبار جهان تبلیغات - اخبار تبلیغاتی - رابرت دنیرو بازیگر هالیوودی و بازی در تیزر تبلیغاتی

 

در هر حال به مدیران تبلیغاتی شرکت Warburtons به خاطر ایجاد تبلیغاتی پر سر و صدا در دنیا تبریک می گوییم. شرکتی که با تبلیغات خاص خود نه تنها در کشورش بلکه در همه جهان معروف شد

 

.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true