تدوین شد: شیوه نامه اجرایی کارگروه کاغذ و زینک (نشر کتاب) - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تدوین شد: شیوه نامه اجرایی کارگروه کاغذ و زینک (نشر کتاب)

با توجه به تلاطم قیمت کاغذ و زینک در روزهای اخیر شیوه نامه ای با  هدف تثبیت نسبی قیمت کاغذ و کتاب، کاهش هزینه‌های تولید در جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و ثبات نسبی در قیمت پشت جلد کتاب آماده شده است.

کمیته تخصصی که مسئول ثبات قیمت کاغذ و زینک جهت نشر کتاب در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد مشغول به فعالیت می باشد شیوه نامه اجرایی در رابطه با نحوه توزیع کاغذ و زینک با هدف تثبیت قیمت کتاب و نشر تدوین نمودند.

چه کسانی این کمیته تخصصی را تشکیل می دهند؟

این کمیته متشکل از معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران (آشنا)، رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران، مدیرکل دفتر حقوقی و مالکیت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب، مسئول حراست معاونت امور فرهنگی و مسئولان پیگیری کمیته‌های واردات، توزیع و نظارت هستند.

ناشرانی که متقاضی کاغذ و زینک برای انتشار کتاب های خود هستند باید به سایت سامانه  توزیع کاغذ و زینک کتاب مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست خود مبنی بر دریافت کاغذ و زینک اقدام نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true