اخبار زینک حاکی از کاهش قیمت زینک در روزهای آتی است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
اخبار زینک حاکی از کاهش قیمت زینک در روزهای آتی است

مدیرعامل شرکت تعاونی لیتوگراف با اشاره به ورود ۲۰ کانتینر زینک به کشور، گفت:

با آغاز توزیع زینک در میان مطبوعات و ناشران پیش‌بینی می‌شود سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان هر زینک ۲ ورقی را با بهای حدود ۱۲ هزار تومان قیمت‌گذاری کند.

طی هفته‌های اخیر حدود ۲۰ کانتینر زینک توسط شرکت تعاونی لیتوگراف و چندین واردکننده دیگر به کشور وارد شده است که توزیع آن‌ها از اوایل خرداد آغاز شد.

در این زمینه تعاونی لیتوگراف توزیع زینک به مطبوعات را بر عهده دارد و زینک مورد نیاز اهالی رسانه را به صورت حواله و تعیین قیمت حدودی به مطبوعات تحویل می‌دهد.

تعیین قیمت نهایی زینک‌ها توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان انجام می‌شود. اما از آنجا که روز شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور نماینده این سازمان قیمت‌گذاری زینک انجام می‌شود و پیش‌بینی ما این است که هر زینک دو ورقی حدود ۱۲ هزار تومان باشد.

چاپخانه‌ها باید نامه درخواست زینک مورد نیاز خود را به اداره کل مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرده و بعد از کارشناسی این اداره کل، زینک به چاپخانه تحویل داده می‌شود.

برای راستی‌آزمایی چاپخانه‌دار باید فاکتور زینک را هر ماه با پیوست روزنامه و مجلات به کمیته راستی‌آزمایی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاونی لیتوگرافان ارسال کند.

اکنون هر زینک دو ورقی در بازار ۴۲ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و توزیع این زینک‌ها می‌تواند در کاهش قیمت این کالا نقش موثری داشته باشد.

true
true
true
true
  1. یاوری

    معلوم نیست. بستگی داره. انشالله ارزون شه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true