true
مارک تواين: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست مييابيد.
… و به درستي همين طور است.
شکست يا موفقيت فعاليتهاي بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابي براي معرفي توليدات، خدمات و موقعيت خودتان در تبلیغات بستگي دارد. شما در انتخاب کلمات مختاريد.
مشکل اصلي استفاده از کلمات پوچ و بي معني است.
مغز به يکباره از هرگونه فکر خلاق تهي ميشود. اين زماني است که مجموعه ي جملات تعيين شده براي ايجاد تغييرات اعجاب انگيز در تبلیغات، جادوي خود را از دست ميدهند.
منظور، مجموعهاي از عبارات از پيش نوشته شده است که با اضافه کردن به متن تبلیغات، نيرويي خارق العاده و همين طور امکان انتخاب گزينههاي مختلف را به وب سايت شما عرضه ميکند.
اين مجموعه در واقع سفري باورنکردني از درون کلمات است که به تبلیغات شما جذابيت، رنگ و حس ميبخشد. با عبارات حاوي نکات روز ميتوانيد به تبلیغاتتان جان ببخشيد.
حال، چگونه اين عبارات و نکات روز تبلیغاتی را انتخاب ميکنيد؟
گام نخست:
به درستي از مضمون آگهی تبلیغاتی که- در تلويزيون، روزنامه، ايميل يا مجله به نمايش گذاشته ايد، آگاه باشيد.
کافي است تبلیغات را به دقت مطالعه کنيد.
گام دوم:
اين بخش شامل جملات درنظر گرفته شده ي شماست.
کلماتي را که تأثير عميقي بر شما ميگذارند، در جايي يادداشت کنيد.
دفترچه يا بخشي از کامپيوتر خود را به نوشتن اين نکات روز اختصاص دهيد. اينها جملات آگهیهاي تبلیغاتی هستند که اخيراً يادداشت کردهام:
چيزي را نپذير مگر آنکه بهترين باشد، چرا که تو ارزشش را داري، و اين هديهاي از خودت به خودت است.
گام بعدي:
ترکيب و اضافه کردن اين جملات به تبلیغات است.
براي درک بهتر اين مرحله بايد تبليغي را که قبلا تهيه شده مورد بررسي قرار دهيد.
ميزان تأثير آن بر خواننده چقدر است؟
چقدر شور و حرارت در آن موج ميزند؟
آيا اين تبليغ توجه شما را به خود جلب ميکند؟
درصورت منفي بودن پاسخ، زمان استفاده از جملات سحرآميز بازاریابی فرا رسيده است.
جملههاي مناسب که خدمات يا توليداتتان را هرچه بهتر معرفي ميکند، در جاي جاي تبلیغات گنجانده، سپس آن را اصلاح کنيد.
حال اين آگهی تبلیغاتی را که شخصي بدون آگاهي از جملات سحرآميز بازاریابی نوشته، بخوانيد:
کت قهوهاي جديد براي بانوان- سايز XL
در حقيقت اين جملات مرا جذب نکرد، بلکه تصوير مربوط به آن برايم تازگي داشت.
بله، واقعاً توليد فوق العادهاي است:
حال ببينيد که چگونه يک تبليغ خشک و خالي با استفاده از جملات سحرآميز بازاریابی تغيير ميکند:
با پوشيدن اين کت چرمي قهوهاي شکلاتي، تمام قد و عالي، به هرآن چه که در اطراف شماست ميتابيد.
براي دوست داران کيفيت خوب با پرداخت بخشي از قيمت خرده فروشي راحتي و شيک پوشي را تجربه ميکنيد.
اين کت بي نظير زيبايي را به کمد لباسهاي زمستاني خود وارد ميکنيد.
براي بانوان با سايز XL
آيا تفاوت را حس ميکنيد؟
با استفاده از کلمات جادويي بازاریابی به راههاي جديد تاثير برخريداران دست پيدا کرده، به اين طريق توليدات خود را هرچه عميقتر در قلب و روح آنها جاي ميدهيد و به ژرف ترين نقطه ي خواسته هاي آنها ميرسيد.
چرا از همين حالا براي تبلیغات تان اقدام نميکنيد؟
کافي است اين سه پيشنهاد را براي اضافه کردن گرمي، رنگ و حس به تبلیغات تان اضافه کنيد.
تغييرات حاصل را در تبلیغات و همين طور در درآمد حاصل از فروش محصولات بررسي کنيد.
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=205
true
true