ایجاد جذابیت در تبلیغات - انتخاب کلمات در تبلیغات- اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
ایجاد جذابیت در تبلیغات

مارک تواين: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست مي‎يابيد.

… و به درستي همين طور است.

شکست يا موفقيت فعاليتهاي بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابي براي معرفي توليدات، خدمات و موقعيت خودتان در تبلیغات بستگي دارد. شما در انتخاب کلمات مختاريد.

مشکل اصلي استفاده از کلمات پوچ و بي معني است.
مغز به يکباره از هرگونه فکر خلاق تهي مي‎شود. اين زماني است که مجموعه ي جملات تعيين شده براي ايجاد تغييرات اعجاب انگيز در تبلیغات، جادوي خود را از دست مي‎دهند.

منظور، مجموعه‎اي از عبارات از پيش نوشته شده است که با اضافه کردن به متن تبلیغات، نيرويي خارق العاده و همين طور امکان انتخاب گزينه‎هاي مختلف را به وب سايت شما عرضه مي‎کند.

اين مجموعه در واقع سفري باورنکردني از درون کلمات است که به تبلیغات شما جذابيت، رنگ و حس مي‎بخشد. با عبارات حاوي نکات روز مي‎توانيد به تبلیغاتتان جان ببخشيد.

حال، چگونه اين عبارات و نکات روز تبلیغاتی را انتخاب مي‎کنيد؟

گام نخست:

به درستي از مضمون آگهی تبلیغاتی که- در تلويزيون، روزنامه، ايميل يا مجله به نمايش گذاشته ايد، آگاه باشيد.
کافي است تبلیغات را به دقت مطالعه کنيد.

گام دوم:

اين بخش شامل جملات درنظر گرفته شده ي شماست.
کلماتي را که تأثير عميقي بر شما مي‎گذارند، در جايي يادداشت کنيد.
دفترچه يا بخشي از کامپيوتر خود را به نوشتن اين نکات روز اختصاص دهيد. اين‎ها جملات آگهی‎هاي تبلیغاتی هستند که اخيراً يادداشت کرده‎ام:
چيزي را نپذير مگر آنکه بهترين باشد، چرا که تو ارزشش را داري، و اين هديه‎اي از خودت به خودت است.

گام بعدي:

ترکيب و اضافه کردن اين جملات به تبلیغات است.

براي درک بهتر اين مرحله بايد تبليغي را که قبلا تهيه شده مورد بررسي قرار دهيد.

ميزان تأثير آن بر خواننده چقدر است؟

چقدر شور و حرارت در آن موج مي‎زند؟

آيا اين تبليغ توجه شما را به خود جلب مي‎کند؟

درصورت منفي بودن پاسخ، زمان استفاده از جملات سحرآميز بازاریابی فرا رسيده است.

جمله‎هاي مناسب که خدمات يا توليداتتان را هرچه بهتر معرفي مي‎کند، در جاي جاي تبلیغات گنجانده، سپس آن را اصلاح کنيد.

حال اين آگهی تبلیغاتی را که شخصي بدون آگاهي از جملات سحرآميز بازاریابی نوشته، بخوانيد:

کت قهوه‎اي جديد براي بانوان- سايز XL

در حقيقت اين جملات مرا جذب نکرد، بلکه تصوير مربوط به آن برايم تازگي داشت.

بله، واقعاً توليد فوق العاده‎اي است:

حال ببينيد که چگونه يک تبليغ خشک و خالي با استفاده از جملات سحرآميز بازاریابی تغيير مي‎کند:

با پوشيدن اين کت چرمي قهوه‎اي شکلاتي، تمام قد و عالي، به هرآن چه که در اطراف شماست مي‎تابيد.

براي دوست داران کيفيت خوب با پرداخت بخشي از قيمت خرده فروشي راحتي و شيک پوشي را تجربه مي‎کنيد.

اين کت بي نظير زيبايي را به کمد لباس‎هاي زمستاني خود وارد مي‎کنيد.

براي بانوان با سايز XL

آيا تفاوت را حس مي‎کنيد؟

با استفاده از کلمات جادويي بازاریابی به راه‎هاي جديد تاثير برخريداران دست پيدا کرده، به اين طريق توليدات خود را هرچه عميق‎تر در قلب و روح آن‎ها جاي مي‎دهيد و به ژرف ترين نقطه ي خواسته‎ هاي آن‎ها مي‎رسيد.

چرا از همين حالا براي تبلیغات تان اقدام نمي‎کنيد؟

کافي است اين سه پيشنهاد را براي اضافه کردن گرمي، رنگ و حس به تبلیغات تان اضافه کنيد.

تغييرات حاصل را در تبلیغات و همين طور در درآمد حاصل از فروش محصولات بررسي کنيد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true