تبلیغات عجیب و غریب - تبلیغات خاص - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تبلیغات عجیب و غریب

 یک شرکت بیمه یک آگهی چاپی عجیب و غریب ایجاد کرد که بوی جدید خودرو را منتشر کرد!!!

شرکت GS & P امیدوار است که یک ارتباط حسی بین بینندگان Liberty Mutual و خریداران خودرو ایجاد کند آن را به خودروی جدیدی تقدیم کنید.

برای جذب خریداران خودرو، بیمه گر Liberty Mutual یک آگهی چاپی با یک نوار عطری پوستی را اجرا می کند – همان نوعی که برای فروش عطرها استفاده می شود. فقط به جای مرکبات و صندل چوب، برای این کوکتل ریز و مبهم از گازهای وینیل و پلاستیک که با سواری تازه از خط مونتاژ تولید می آیند، می رود.

آگهی، که توسط Goodby Silverstein & Partners طراحی شده است،  یکشنبه در شیکاگو سان تایمز اجرا شد و بخشی از یک پیشنهاد هوشمندانه برای استفاده از حافظه منطقی به عنوان راهی برای ارتباط Liberty Mutual (نام شرکت با معنی  آزادی متقابل) با فرآیند رانندگی در آزمون یا خرید یک ماشین جدید است .

طبق تحقیقاتی که در استراتژی آژانس انجام شده است، زمانی که مردم احتمالا شروع به فکر کردن درباره پیامی برای بیمه می کنند.

طی بیانیه ای از سوی آژانس درباره استراتژی انتخاب این نوع تبلیغ است که می گوید: “برای مشارکت با یک مصرف کننده در این لحظه خاص که در آن تصمیم گیری در مورد بیمه آنها صورت می گیرد، بسیار چالش برانگیز است، حتی اگر رسانه های بزرگ را پشت سر بگذاریم.” “بنابراین ما از یک آگهی چاپ استفاده کردیم که به مردم واکنش پولوویان می دهد تا خریداران خودرو را در لحظه ای که بیشترین اهمیت را دارند بگیرند.”

به عبارت دیگر، فروشنده و بازاریاب امیدوار است بوی ماشین جدیدی در زندگی واقعی “خاطرات ناخودآگاه در مورد تبلیغات تبلیغاتی Liberty Mutual که قبلا آنها را دیده بود، باعث شود.”

با این حال، این مفهوم، بر این باور است که بوی ماشین جدید چیز خوبی است. در سال های اخیر، برخی از نظارت کنندگان پرچم ها را در مورد صدها مواد شیمیایی مورد استفاده در داخل خودرو قرار داده اند و باعث بوجود آمدن بو از طریق گاز خروجی شده اند.

بوی جدید خودرو همچنین برای برخی از خودروسازان راه حلی فرهنگی ایجاد کرده است، که فورد گفته است که برای خلاص شدن از شر این رایحه (اساسا با روشن شدن خودروها برای خاموش کردن سریع تر گازها) تلاش می کند تا خودروهای بیشتری را در چین به فروش برساند، تقاضای آمریکایی برای ترکیبات آلی فرار را به اشتراک بگذارید.

true
true
true
true
  1. افزا

    سپاس برای اشتراک گذاری
    خلاق و هوشمندانه☺

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true