true
به طور کلي ميتوان گفت مشاغل مرتبط با صنعت تبليغات در ۵ دسته کلي ذيل جاي ميگيرند.
• اشتغال در مؤسسات تبليغاتي:
شما ميتوانيد مسير شغلي خود را در يکي از مؤسسات تبليغاتي تعريف کنيد.
مؤسسات تبليغاتي خود به انواع مختلفي تقسيم بندي ميشوند که در گذشته در اين مورد توضيحاتي داده شد.
• اشتغال در واحد تبليغات سازمانهاي توليدي و خدماتي:
بسياري از سازمانهاي توليدي و خدماتي تمام يا بخشي از امور تبليغاتي را خود به عهده ميگيرند.
شما ميتوانيد تجربيات تبليغاتي خود را در اينگونه سازمانها بکار بگيريد.
• اشتغال در رسانه هاي تبليغاتي:
شما ميتوانيد به يکي از رسانه هاي تبليغاتي پيوسته و زمان و فضاي آنها را به تبليغ کنندگان و يا مؤسسات تبليغاتي بفروشيد.
تبليغ کنندگان (سازمانهاي توليدي و خدماتي) هستند.
برخي از اين رسانه ها عبارتند از:
شبکه هاي تلويزيوني، ايستگاه هاي راديويي، روزنامه ها، مجلات، بيلبوردها و سايتهاي اينترنتي
• اشتغال در نمايندگيها و يا مراکز توزيع و فروش:
شما ميتوانيد به يکي از نمايندگيها و يا مراکز توزيع فروش بپيونديد و فعاليتهاي تبليغاتي خود را در راستاي افزايش فروش محصولات آنها، تعريف نمائيد.
• فعاليت به عنوان مشاور و محقق تبليغاتي:
زماني که شما با اشتغال در زمينه هاي مختلف تبليغاتي به حد بالايي از تجربه و تبحر دست يافتيد.
آنگاه ميتوانيد به عنوان مشاور و محقق تبليغاتي با سازمانها و مؤسسات ديگر همکاري نمائيد.
با توجه به تنوع زياد مشاغل صنعت تبليغات؛ هر فردي ميتواند با توج به تواناييها و علاقهمنديهاي خود،
در يک يا چند گزينه از گزينه هاي فوق الذکر مشغول بکار شود.
توصیه می شود بخوانید.
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=13
true
true