يکپارچه سازي سيستم جريان کار در پيش از چاپ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
يکپارچه سازي سيستم جريان کار در پيش از چاپ

شرکت Xitron، سيستم جريان کار خود موسوم به Keysetter را به بازار عرضه کرده است که ميتواند عمليات يکپارچهسازي جريان کار پيش از چاپ و اتاق چاپ را هماهنگ کند.
اين سيستم، پيش تنظيمات اصلي مرکب را در طيف گستردهاي از کنسولهاي دستگاههاي شرکتهاي مختلف از جمله Adast، هايدلبرگ، کوموري، ميتسوبيشي، ساکوري و شينوهارا را دارد.

به گفته مقامات شرکت Xitron، سيستمهاي جريان کار مختلف را در انواع دستگاهها هماهنگ کرده و به راحتي يکپارچهسازي ميکند. همچنين ميتوان نمودار تنظيمات اصلي مرکب را در آن مشاهده کرد که به راحتي به صورت فايل PDF، چاپ يا ذخيره ميشوند.

بر اساس گزارشهاي منتشر شده، دستگاه Keysetter ميتواند فرمت فايلهاي ويژه در دستگاههاي مختلف را به گونهاي تنظيم کند که قابليت استفاده در هر حالتي را داشته باشند.
همراه اين دستگاه، يک جريان کار ديگر موسوم به Xitron Navigator نيز عرضه ميشود که سيستمي استاندارد براي تمام سيستمهاي جريان کاري است که اخيرا ابداع شدهاند. اين جريان کار به وسيله نرمافزار ويژه شرکت Xitron پشتيباني ميشود که مبنايي براي تمام سيستمهاي جريان کار از جمله Navigator GPS و Navigator Elite ميباشند.

با استفاده از Keysetter، فايل کار از بخش پيش از چاپ به نرمافزار کاربردي آن ارسال ميشود. سپس اين جريان کار، فايل مورد نظر را بررسي کرده و تنظيمات اوليه مرکب را انجام ميدهد. در پايان، فرمت فايل مورد نظر را که بايد در يک دستگاه ويژه قرار گيرد ايجاد ميکند.
اين نرم افزار در تمام رايانههاي شخصي با انواع سيستم عاملهاي مختلف قابل اجرا بوده و از لحاظ اقتصادي نيز موجب صرفهجويي در هزينههاي اجرايي ميشود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true