از آنجایی که هوش مصنوعی (AI) به دگرگونی بخشهای متعدد ادامه میدهد، بازاریابی و تبلیغات بهعنوان حوزههای برجستهای هستند که از مزایای کارآمدی بهره میبرند. این پذیرش با حرکت به سمت تبلیغات دقیقتر و شخصیشده، نحوه رویکرد تعامل مصرفکننده را اصلاح کرده است. پیشتاز این تغییر، رایان استیلبرگ و شرکتش Veritone هستند که از اصل "AI for Good" دفاع می کنند و تلاش می کنند تا هوش مصنوعی را با پلتفرم AIWare خود دموکراتیک کنند. این پلتفرم ...
مایکل مولیچ-هو من ۱۰ سال است که چاپ سه بعدی را پوشش داده ام و سردبیر ۳DPrint.com هستم. طبق تحقیقات تولید افزودنی، صنعت چاپ سه بعدی در سال ۲۰۲۳ به ۱۴٫۷ میلیارد دلار رسید. مهمتر از آن، تخمین زده می شود که به لطف ابتکارات کلیدی جهانی، تا سال ۲۰۳۲ به نزدیک به ۵۸ میلیارد دلار برسد. با این حال، یک چالش مهم وجود دارد: این فناوری در حال حاضر ناکارآمد و پرهزینه است، به ویژه برای چاپ سه بعدی فلزی. خوشبختانه، ظهور یک فناوری مکمل، هوش ...
Bpacks راهاندازی اولین فناوری بستهبندی مبتنی بر پوست را در جهان اعلام کرده است که قرار است در تجهیزات تولیدی موجود برای پلاستیکهای سفت و سخت ادغام شود و یک ماده جایگزین، کم کربن و زیست تخریبپذیر ارائه کند. این شرکت توضیح میدهد که میتواند ضایعات تولید چوب را به گلولههای مبتنی بر پوست یا بستهبندی نهایی در فرآیندی شبیه به پلیمرها تبدیل کند، که ظاهراً به این معنی است که برای یکپارچهسازی آن نیازی به ...