هزینه های تبلیغاتی - چاپ تبلیغات نشر و بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
هزینه های تبلیغاتی

پيش‌بيني مي‌شود که هزينه تبليغات در سال آينده ميلادي با افزايش قابل قبولي مواجه شود. پس از بحران‌هاي اخير اقتصادي که اکثر کشورهاي دنيا را تحت تأثير قرار داد، کارشناسان پيش‌بيني کرده‌اند که مي‌توان به افزايش هزينه تبليغات در سال آتي اميدوار بود.

سه آژانس مهم تبليغاتي، نظريات خود را در اين زمينه ارائه کرده‌اند:

آژانس تبليغاتي Zenith Optimedia اعلام کرد که هزينه تبليغات در سال آتي ميلادي در سراسر جهان با افزايش 9 درصدي به 600 ميليارد دلار بالغ گردد.

شرکت GroupM نيز پيش‌بيني مشابهي در اين زمينه داشته و اعلام کرده است که هزينه‌هاي جاري تبليغات در سال 2019 ميلادي به بيش از 600 ميليارد دلار برسد.

اما شرکت Magna Global، پيش‌بيني متفاوتي دارد. اين شرکت پيش‌بيني کرد که هزينه تبليغات جهاني در سال 2019 ميلادي با افزايش 6 درصدي به 380 ميليارد دلار برسد.

«آدام اسميت»، مدير آينده شرکت GroupM در اين زمينه چنين مي‌گويد: ديدگاه تبليغات جهاني در چين و ساير کشورهايي که به سرعت در حال گسترش هستند، V شکل است. که البته بخش عظيمي از هزينه‌هاي تبليغاتي در بخش مالي و خودرو مصرف مي‌شود.

به نظر مي‌رسد که شرکت‌ها بايد برند خود را احيا کنند. البته آژانس‌هاي تبليغاتي نگران عکس‌العمل مردم در مواجهه با يک برند جديد مي‌باشند، برندي که قبلاً آن را به شکلي ديگر مي‌ديدند. اين احتمال وجود دارد که اکثر اين افراد در مقابل چنين تغييري از خود واکنش نشان دهند.

ديدگاه تبليغات در سال 2019 ميلادي در پيش‌بيني‌هاي مربوط به مجموع هزينه تبليغات در اين سال، متفاوت به نظر مي‌رسد.

اين سه شرکت برآورد کرده‌اند که در اين سال، درآمد شرکت‌هاي تبليغاتي با کاهش مواجه گردد:

شرکت Zenith کاهش 2/10 درصدي، شرکت GroupM، کاهش 9/6 درصدي و شرکت Magna نيز کاهش 15 درصدي را در اين زمينه پيش‌بيني کرده‌اند.

READ  تبلیغات هوشمند

براساس پيش‌بيني‌هاي به عمل آمده، تبليغات اينترنتي، تنها ابزاري است که مي‌تواند شاهد افزايش در اين زمينه باشد.

در اين ميان، صنعت آن‌لاين در سال 2019 ميلادي مي‌تواند درآمدي بالغ بر 80 ميليارد دلار را در عرصه تبليغات کسب کند که اين ميزان در سال 2020 ميلادي به بيش از 105 ميليارد دلار بالغ مي‌شود.

البته «آدام اسميت» اين امر را منوط به سلامت صنايع آن‌لاين و هماهنگي آن با تکنيک بازاريابي سنتي مي‌داند. وي در اين زمينه مي‌گويد: همانند ادوار گذشته، بازاريابي مستقيم هنوز هم مطمئن‌ترين راه براي کسب درآمد است؛ زيرا نتايج قابل قبول و منطقي به دنبال دارد.

0/5 ( 0 نظر )

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false